به گزارش آریاورزش، پس از انتخاب رییس جدید فدراسیون والیبال، آیین اهدای لوح و قرائت عهدنامه میلاد تقوی رییس جدید فدراسیون والیبال با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

کیومرث هاشمی در این جلسه با اشاره به این موضوع که انتخابات به پایان رسیده و باید رییس جدید همدلی جامعه والیبال را سرلوحه کار خود قرار دهد اظهار داشت: رقابت تمام شد و زمان رفاقت رسیده است. همدلی و وفاق بیشترین نیاز امروز خانواده والیبال است. رقابت وقتی تمام می‌شود با تدبیر باید همدلی را بین خانواده والیبال ایجاد کنیم. هر مدیری در حوزه ورزش بخواهد کار کند باید در سایه آرامش باشد و در سایه همدلی است که به موفقیت خواهیم رسید.

وی خطاب به رییس جدید فدراسیون والیبال گفت: باید از همه صاحب‌نظران حتی منتقدین استفاده کنیم. ورزش، ظرفیت و یک فرصت خوب است که باید برای منافع رشته‌های مختلف از آن بهره بگیریم. ما برخلاف گذشته، احکام را بلافاصله بعد از برگزاری انتخابات تقدیم روسای فدراسیون‌ها خواهیم کرد چراکه اعتقاد داریم روسا از همان روز کار خود را باید آغاز کنند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: دوران سرپرستی دوران موقت در فدراسیون‌ها است هرچند که آقای مرادی زحمات زیادی را در این مدت سرپرستی کشیدند و نگذاشتند خدشه‌ای به این رشته وارد شود. از زحمات آقای داورزنی هم تشکر می‌کنم طی سال‌ها تلاش زیادی برای این فدراسیون انجام دادند. توصیه میکنم که حتما از تجارب همه زحمت‌کشان در فدراسیون استفاده شود. این ظرفیت و تجارب بیهوده به دست نیامده و باید با فکری نو و تلاشی مضاعف به سوی موفقیت حرکت کنیم.

وی افزود: عهدنامه‌ای تنظیم شده که توسط روسای منتخب اینجا قرائت می‌شود و سپس حکم را به آنها تحویل می‌دهیم. نمونه این عهدنامه در IOC نیز وجود دارد. دوستان طبق این عهدنامه متعهد می‌شوند که طبق برنامه‌ای که در مجمع قرائت می‌کنند کار خود را پیش ببرند.

اسبقیان معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌‌ای و کاظمی‌پور معاون بانوان نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان پس از قرائت عهدنامه توسط سید میلاد تقوی، احکام رییس جدید فدراسیون والیبال و اعضای هیأت رییسه فدراسیون شامل دکتر وحید مرادی به عنوان نایب رئیس اول، دکتر فریبا محمدیان نایب رئیس بانوان (دوم) و مهدی اسلامی به عنوان خزانه‌دار  اعطا شد.