به گزارش آریاورزش، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از روز یکشنبه پنجم فروردین با حضور چهار تیم فولاد سیرجان ایرانیان، پیکان تهران، شهداب یزد و شهرداری ارومیه در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد و به مدت شش روز مسابقات این مرحله پیگیری می‌شود. دیدار رفت شهرداری ارومیه و شهداب یزد، روز ششم فروردین ماه برگزار شد و شهداب یزد با پیروزی سه بر یک برابر شهرداری ارومیه یک گام به دیدار فینال نزدیک‌تر شد.

در دیدار برگشت دو تیم که از ساعت ۱۹ امروز (چهارشنبه هشتم فروردین) برگزار شد، شهرداری ارومیه سه بر دو برابر شهداب پیروز شد تا مشخص شدن دیگر فینالیست لیگ برتر به روز شنبه یازدهم فروردین ماه موکول شود.

ارومیه در ست‌های اول (۲۲-۲۵) و چهارم (۱۹-۲۵) مغلوب شد و در ست‌های دوم (۲۵-۲۳)، سوم (۲۶-۲۴)، پنجم (۱۵-۱۲) به برتری دست یافت.

میثم صالحی بازیکن شهداب با کسب ۳۳ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد و پوریا فیاضی در تیم شهرداری نیز با ۲۱ پوئن بهترین بازیکن ارومیه بود.

بازی سوم میان تیم‌های شهرداری ارومیه و شهداب یزد روز شنبه یازدهم فروردین ماه از ساعت ۱۹ در سالن فدراسیون والیبال برگزار خواهد شد.