سه شنبه, 11 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تیم ملی والیبال نوجوانان دختر ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل استرالیا به میدان رفت و با حساب سه بر صفر (۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۶) به پیروزی رسید.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در مورد پیروزی مقابل استرالیا گفت: با توجه به اینکه اولین بازی رسمی تیم ایران بود، بازیکنان مقداری استرس داشتند اما بعد با راهنمایی کادر فنی و تلاش خودشان، توانستیم بازی را ببریم.

او افزود: موقع گرم کردن فکر نمی‌کردیم استرالیا خیلی خوب بازی کند چون خیلی روی تور گرم نکردند و اسپک‌های نمایشی نزدند، اما در بازی بهتر شدند و تیم ایران را غافلگیر کردند. با شروع بازی، بازیکنان تأثیرگذارشان را شناسایی کردیم و با هماهنگی روی تور، دریافت‌های اول و طراحی حمله توانستیم نتیجه را سه بر صفر به سود خود کنیم.

وی با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش، تاکید کرد: می توانند بهتر از این ظاهر شوند، چون قابلیت‌های آنها را دیده‌ام اما با توجه به شرایط سالن، استرس و جو رسمی مسابقات خوب بودند.

شعبانیان در مورد ارزیابی خود از دومین دیدار ایران مقابل تایلند گفت: خوشبختانه فردا بازی نداریم و می‌توانیم بازی تایلند را ببینیم. تمرین هم داریم تا بازی خوبی داشته باشیم. راحت نیست چون تایلند تیم خوبی دارد اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را بگیریم.