پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، تئودور سالپاروف ،لیبروی تیم زنیت کازان و تیم ملی بلغارستان، در مصاحبه ای گفت:بازی سختی مقابل فرانسه خواهیم داشت،و مثل همیشه نمی توانیم به سادگی عملکرد قابل قبولی مقابل این تیم به نمایش بگذاریم.

تیم ملی فرانسه در دریافت و دفاع فوق العاده است و این نقطه قوت همواره برای همه تیم ها مشکل ایجاد می کند!من بازی در مقابل آلمان روسیه و یا حتی صربستان را به این بازی ترجیح میدهم فکر میکنم بازی سختت تری نسبت به این تیم ها در پیش رو داریم.

[caption id="attachment_28614" align="aligncenter" width="854"]تصاویر فینال سطخ ۲ لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ بین بلعارستان و فرانسه تصاویر فینال سطخ ۲ لیگ جهانی والیبال ۲۰۱۵ بین بلعارستان و فرانسه[/caption]

تیم ملی فرانسه در ۵ماه گذشته، سال اوج آمادگی و هماهنگی خود را تجربه کرد،و حتی توانست از سطح دو رقابت های لیگ جهانی ۲۰۱۵ به فینال این مسابقات برسد و مقام اول را کسب کند. تیم ملی والیبال فرانسه هم اکنون جزو ۳تیم برتر قاره ی اروپا است.

سالپاروف همچینین در مورد از کار انداختن انگاپت و غوزیه می‌گوید: باید خوب سرویس بزنیم تا دریافت بی نقص و حمله برق آسای تیم فرانسه را مخصوصا از مناطق ۲ و ۴ دچار اختلال کنیم!در کل فکر میکنم اگر سرویس های با ریسک و سرعت بالا بزنیم،می توانیم شانس خوبی برای برنده شدن داشته باشیم.

[caption id="attachment_28066" align="aligncenter" width="806"]تئودور سالپاروف مسابقه چهارم بلغارستان و آرژانتین در لیگ جهانی ۲۰۱۵ تئودور سالپاروف مسابقه چهارم بلغارستان و آرژانتین در لیگ جهانی ۲۰۱۵[/caption]

 [tooltip text="گروه رسانه‌های خارجی آریاورزش" gravity="nw"]برگرفته از WOV[/tooltip]