پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریا ورزش، از عصر امروز، چهارشنبه لیگ برتر والیبال یک بار دیگر کار خود را آغاز می کند و ۶ شهر ایران میزبان این رقابت ها خواهند بود. بدون شک بازی در ارومیه بین تیم های شهرداری ارومیه و بانک سرمایه حساس ترین بازی هفته محسوب می شود. بانک سرمایه پر از ستاره است اما شهرداری ارومیه هم بازیکنان مطرح کمی ندارد و بدون شک بازی بسیار حساس و هیجان انگیز دنبال خواهد شد.

موضوع قابل توجه این است که بانک سرمایه برای برد هیچ چیز کم ندارد و در تک تک پست های خود بهترین ها ایران و حتی جهان را در خود می بیند اما شهرداری ارومیه فصل گذشته حتی یک ست هم به مهمانان نداده است و تمام بازی ها را با نتیجه ٣ بر صفر پشت سر گذاشته.

مصاحبه شهرام محمودی

قطعا بازی در جو سالن ۶هزار نفری غدیر کار آسانی نیست اما شهرام محمودی کاپیتان فصل گذشته شهرداری ارومیه و بازیکن کنونی بانک سرمایه در مورد جو این سالن می گوید: دیگر فکر نمی کنم جو سالن ها برای بازیکنان با تجربه ای که شاید هر یک بالای ١٠٠ بازی ملی داشته باشند مشکل ساز باشد. هم تیم ما و هم تیم حریف بازیکنان با تجربه زیادی دارند اما شاید تشویق تماشاگران روی تیم میزبان تاثیر مثبت بگذارد اما بعید می دانم بازیکنان تیم ما از این موضوع لطمه بخورند.

اما چرا ارومیه در بازی های خانگی حتی یک ست هم نمی داد؟ محمودی که خود کاپیتان آن تیم بود معتقد است: در ارومیه اگر خوب بازی نکنی فشار تماشاچی هم کار را برای جبران سخت می کند. قطعا ما بازی را خوب شروع خواهیم کرد تا هیچ عاملی مانع پیروزی تیم مان نشود. در مجموع ٢ تیم از نظر مهره ای خوب هستند و هر تیم بازی بهتری را انجام دهد برنده بازی است.

بانک سرمایه تیمی تازه تاسیس و نوپا است که هنوز روی فنی خود را به تیم های لیگ برتری نشان نداده است، اما محمودی در توصیف تیم شان می گوید: بازیکنان و کادرفنی خوبی داریم و همه چیز خوب است. تنها مشکل تمرین کم بازیکنان ملی با سایر بازیکنان است که شاید تیم را هنوز به هماهنگی ایده آل نرسانده است. ما کلا ٢ بازی تدارکاتی داشته ایم که در یک بازی آن پاسور تیم مان نبوده است و باید رفته رفته به شزایط اوج برگردیم. البته این مشکل برای تمام تیم هایی است که بازیکنان ملی زیادی داشتند و همیشه تیم هایی که مهره های ملی دارند در ابتدا مشکلاتی در خود می بینند.

مصاحبه شهرام محمودی

شهرام شرایط بازی اول تیم شان با دیگر مدعی لیگ را این طور بیان می کند: بازیکنان هماهنگی لازم را با هم ندارند و این شرایط برای هر دو تیم مساوی است به همین دلیل شاید بازی امروز عصر توقع کیفی تماشاگران را بر آورده نکند. بازیکنان ملی تمرینات زیادی را با دیگر هم تیمی های شان نداشته اند و بالاخره خستگی بازی های ملی هم جزوی از مشکلات است. موضوع دیگر پلی آف است که شاید به همین دلیل تیم های مدعی بازی های اول را زیاد جدی نگیرند و بیشتر تمرکز و توان خود را برای آن مرحله از مسابقات بگذارند اما در هر صورت امسال لیگ خوبی خواهیم داشت و تیم های مدعی زیادی در مسابقات حاضر هستند.

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]به گزارش ورزش۳[/tooltip]