به گزارش آریاورزش، در آستانه رقابتهای لیگ جهانی ۲۰۱۶، همه کشورهای شرکت‌کننده در این مسابقات، بر اساس گروه‌بندی اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی، در تکاپو برای رفتن به شهرهایی هستند که در اولین هفته لیگ جهانی میزبانی بازی‌ها را برعهده دارند. کالینینگراد روسیه در اولین هفته لیگ جهانی، میزبان کشورهای لهستان، صربستان و بلغارستان می‌باشد. شاگردان آلکنو ساعتی پیش به مقصد کالینینگراد محل برگزاری مسابقات پرواز کردند. instagram 1 تصویر زیر، آتاناسیه‌ویچ را به همراه سرمربی تیم صربستان در روسیه و در محل سالن کنفرانس خبری پیش از آغاز رقابتهای لیگ جهانی نشان می‌دهد. instagram9

بازیکنان تیم ملی لهستان نیز که هفته اول لیگ جهانی را باید در روسیه سپری کنند پس از چند جلسه تمرین، به بندر گدینیا در خاک لهستان رفته‌اند تا پس از یک استراحت کوتاه، احتمالا از طریق کشتی‌رانی، مسیر ۳ ساعته تا کالینینگراد روسیه را طی کنند. در تصویر زیر میکا، نوواکوفسکی، لوماچ و گاچک (لیبروی سابق تیم ملی لهستان که از پس از مسابقات انتخاب المپیک، با بازیهای ملی خداحافظی کرد) را مشاهده می‌کنید.

instagram4

تیم‌های ایتالیا و فرانسه و بلژیک نیز مسابقات هفته نخست لیگ جهانی ۲۰۱۶ را به میزبانی استرالیا برگزار می‌نمایند. لوغان تیلی و پسرش کوین روز گذشته با انتشار عکس زیر، سفر تیم فرانسه ابتدا به دبی و سپس سیدنی را اعلام نمودند.

instagram 1 ستارگان آتزوری نیز دیروز در یک سفر طولانی به سمت شهر سیدنی پرواز کردند. سیمونه جانیلی با انتشار تصویر زیر گفت: « بالاخره یک سفر طولانی شروع شد آیا من این کتاب رو تموم میکنم!! خواهیم دید 😂😂😂😱» instagram7 ولی این سفر، ظاهرا کمی بیش از انتظار طولانی بنظر می‌رسد چرا که همه بازیکنان این تیم برای قابل تحمل‌تر کردن این مسیر دور و دراز در طول شب نیز دست به مطالعه شدند. instagram10 بازیکنان تیم ملی والیبال برزیل نیز تحت تمرینات فشرده‌ای برای رقابت با تیمهای ایران، آرژانتین و آمریکا قرار دارند. رزنده و یارانش از دیروز به مدت یک روز و نیم فرصت ریکاوری و استراحت داشتند. instagram8 شاگردان جان اسپراو هم برای حضور در تورنمنت لیگ جهانی ۲۰۱۶، یک روز زودتر از تیم ملی کشورمان عازم برزیل شدند. instagram5

خالی از لطف نیست کمی هم از دنیای لیگ جهانی فاصله بگیریم. در تصویر زیر نیکولای نیکولوف بازیکن محبوب و سرشناس بلغاری که برای همه ایرانیان نامی آشناست را مشاهده می‌نمایید که در حال معرفی یک شبکه پولی بنام وان کوین است.

وان کوین چیست؟ یک پول مجازی در دنیای مجازی، که در سال ۲۰۰۹؛ اولین بار توسط فردی ژاپنی و با نامی مستعار منتشر شد. مخترع این پول هرگز هویت خود را فاش نکرد اما اختراع خود را برای جهان باقی گذاشت. ارزش پولی آن بسیار بالاست و به ۱۰۰۰ دلار هم می‌رسد و به خاطر ارزش بالا مورد استقبال کاربران زیادی در سراسر دنیا قرار گرفته است. سایتهای زیادی برای مبادله این ارزش مالی ایجاد شده‌اند و این سایتها به مکانی برای سرمایه گذاری توسط کاربران تبدیل شده‌اند. وان کوین بسیار شبیه پول نقد اینترنتی است.

instagram6

این هم تصویری است از سوتان سوکولوف، ستاره تیم ملی والیبال بلغارستان در کنار همسر و ۲ قلوهایش

instagram3

جذابیت و سهل الوصول بودن والیبال، این امکان را بوجود آورده که شما تنها در صورت داشتن حتی یک توپ در هر نقطه و مکان و موقعیتی بتوانید از آن لذت ببرید. والیبال در آب!!

instagram1