چهارشنبه, 12 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس از حضور تیم والیبال این شهرستان درمسابقات لیگ برتر با نام هاوش خبرداد وگفت: اینک ۱۱۰ بازیکن گنبدی در لیگ‌ها و رده‌های سنی مختلف والیبال کشور حضور دارند که قائمی موفق‌ترین آنان است.

ابراهیم غفاری روز شنبه در نشست خبری باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش که با حضور نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی، مدیر عامل باشگاه هاوش و جمعی از پیشکسوتان والیبال این شهرستان برگزار شد، افزود: برای موفقیت تیم هاوش حمایت جدی مسئولان از حامی مالی (اسپانسر) تیم ضروری است. وی با بیان اینکه تیم والیبال گنبد کاووس طی سال های گذشته با نام های مختلف درلیگ برتر حضور داشته است، اضافه کرد: تیم والیبال این شهرستان بیشترین سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و این موفقیت سبب شده تا از گنبد کاووس به عنوان پایتخت والیبال ایران یاد شود.

تصاویر دیدار شهرداری تبریز و جواهری گنبد-هفته نوزدهم

رئیس اداره ورزش و جوانان گنبد کاووس همچنین از در حال احداث بودن آکادمی و خانه والیبال شهرستان در زمینی به مساحت چهار هزار متر مربع در کنار سالن ورزشی المپیک خبر داد. مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی هاوش نیز هدف از این حمایت مالی را توسعه والیبال و علاقه مندی خود به این رشته ورزشی و طرفداران و تماشاگران خونگرم آن در گنبد کاووس بیان کرد. مهدی محمدی ضمن قدردانی از مسئولان گنبد کاووس بویژه نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در اعلام حمایت از باشگاه هاوش، افزود: با اینکه هنوز وضعیت کادر فنی و بازیکنان مشخص نیست، اما هدف باشگاه استفاده از بازیکنان بومی و بستن تیمی درخور شان گنبد کاووس برای حضور قدرتمند در مسابقات امسال است.

[caption id="attachment_48383" align="aligncenter" width="800"]رسول آقچه‌لی رسول آقچه‌لی[/caption]

وی گفت: درصورت تمایل بازیکنان گنبدی که هم اینک در دیگر تیم های والیبال کشور بازی می کنند، از وجود آنان نیز در تیم استفاده می شود، ضمن اینکه برای تشکیل قدرتمند تیم هاوش از نقطه نظرات پیشکسوتان والیبال شهرستان استفاده می شود. محمدی، وجه تمایز والیبال گنبد کاووس با دیگر شهرها را تماشاگران خونگرم آن دانست و اضافه کرد: والیبال دوستان گنبدی باید با یکدلی و پرهیز از مسائل حاشیه ای به تیم والیبال شهرستان کمک کنند تا مقامی درخور شان این شهرستان را کسب نماید. شهرستان گنبد کاووس با ۳۶۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و تیم والیبال آن سال گذشته با نام جواهری در لیگ برتر حضور داشت.

[su_animate][su_animate][su_animate][su_animate type="fadeInLeft" duration="0" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب " close="no"]برگرفته از ایرنا[/su_animate]

[caption id="attachment_48338" align="alignnone" width="800"] جواهری گنبد جواهری گنبد[/caption]