پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، عادل بناکار افزود: در بازی سوم مرحله نخست پلی اف مقابل تیم ثامن الحجج در شرایطی بازی را واگذار کردیم که تماشاگران حاضر در سالن از همان ابتدای بازی اقدام به فحاشی و به کار بردن الفاظ رکیک کردند. وی گفت: نمی خواهم با گفتن حواشی به وجود آمده باختمان را توجیه کنم اما بعد از این که ست نخست را بردیم از ست دوم به بعد وضعیت به وجود آمده در سالن مهران مشهد باعث شد تا شاگردانم کار را احساسی دنبال کنند.

تصاویر مسابقه ثامن الحجج و شهرداری تبریز - پلی آف

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در ادامه افزود: برای بردن و صعود به جمع چهار تیم به مصاف حربف رفتیم اما رسمی که در والیبال باب شده است اجازه نداد بازیکنان کار خودشان را انجام دهند و آنها می خواستند به هر نحوی که شده تیم شهرشان بازی را با برد به پایان برساند که به هدفشان هم رسیدند. بناکار گفت: بعد از پایان بازی از محمود حداد ناظر بازی خواستم که بدون هیچ کوتاهی تمام اتفاقات به وجود آمده در مشهد را برای فدراسیون والیبال یادداشت کند تا بلکه فدراسیونی ها واکنش نشان دهند و مانع ادامه و تکرار چنین بی اخلاقی هائی شوند. وی افزود: برد و باخت در ورزش امری طبیعی است اما درست نیست که یک تیم با کمک هوادارانش بخواهد به هر نحوی که شده به یک پیروزی دست پیدا کند.

[caption id="attachment_67645" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال ثامن و شهرداری تبریز-پلی آف۳ تصاویر مسابقه والیبال ثامن و شهرداری تبریز-پلی آف۳[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از واحد مرکزی خبر[/box]