پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، محمدرضا آصفی درباره پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد و کشاندن سرنوشت خود به بازی سوم، اظهار داشت:این برد برای هواداران بود و باید از آنان که به سالن آمده و برای پیروزی تیم زحمت کشیدند، نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

وی افزود:هوادارانی که تیم والیبال شهرداری تبریز دارد، در کل ایران نمونه هستند و از اینکه ما امروز توانستیم با یک برد شیرین، آنان را سربند کنیم خوشحال هستم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:به هواداران خوب و دوست‌داشتنی تیم والیبال شهرداری تبریز که در این دیدار از جان برای تیم محبوب خود مایه گذاشتند قول می‌دهم که برای بازی سوم در مشهد، هر چه در توان داریم بگذاریم تا آنان را بار دیگر خوشحال ببینیم.

آصفی گفت:امیدوارم پس از پیروزی مقابل ثامن‌الحجج، در مرحله نیمه‌نهایی نیز بتوانیم بازی‌هایی ارائه دهیم که مردم آذربایجان سربلند  و به تیم خود افتخار کنند.

[caption id="attachment_65694" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و ثامن الحجج خراسان در لیگ برتر ۹۴ محمدرضا آصفی[/caption]

محمدطاهر وادی درباره پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد و کشاندن سرنوشت خود به بازی سوم، اظهار داشت:بازی خوبی بود و خدا را شکر توانستیم با ارائه یک بازی منسجم، پیروز از زمین مسابقه خارج شویم.

وی افزود:برای پیروزی در این دیدار یکدل شده بودیم و در نهایت نیز توانستیم به هدف خود که پیروزی در این دیدار و کشاندن سرنوشت خود به بازی سوم بود، دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:در بازی سوم زمانی که در سالنی بدون هوادار مقابل ثامن‌الحجج بازی می‌کنیم، انگار در شهر خودمان هستیم که امیدوارم بتوانیم از این فرصت استفاده کرده و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کنیم.

[caption id="attachment_64906" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ محمد طاهر وادی[/caption]

مهدی کریمی درباره پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد و کشاندن سرنوشت خود به بازی سوم، اظهار داشت:در این دیدار تیم ما کاملاً برتر از حریف خود بود و در نهایت نیز توانست به پیروزی دست پیدا کند.

وی افزود:پیروزی در این دیدار حق تیم ما بود و از این موضوع خوشحالم که توانستیم مقابل هواداران خود، سربلند باشیم و به یک برد ارزشمند دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد:در بازی سوم، مطمئناً جو سالن می‌تواند تأثیر زیادی در روند بازی داشته باشد و کار را برای ما سخت کند اما امیدوارم که بتوانیم همانند این دیدار، در بازی سوم نیز بهتر از حریف بازی کرده و با از پیش رو برداشتن ثامن‌الحجج، راهی مرحله نیمه‌نهایی شویم.

[caption id="attachment_64875" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه والیبال بانک سرمایه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ مهی کریمی[/caption]

محمدرضا مؤذن درباره پیروزی تیمش مقابل ثامن‌الحجج مشهد و کشاندن سرنوشت خود به بازی سوم، اظهار داشت:بازی خوبی بود که خدا را شکر توانستیم در آن به برتری دست‌یافته و دل هواداران خود را شاد کنیم.

وی افزود:در اوایل بازی به دلیل باختی که در دیدار اول متحمل شده بودیم، فشار زیادی بر روی ما بود اما رفته‌رفته روند بهتری را در پیش‌گرفته و به کمک هوادارانمان توانستیم به یک پیروزی قاطع مقابل تیم خوب ثامن‌الحجج دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد دیدار سوم ۲ تیم که قرار است در مشهد برگزار شود، گفت:باخت در بازی سوم دیگر جای جبران ندارد و باید نهایت تلاش خود را به کار بگیریم تا بتوانیم پیروز از زمین مسابقه بیرون آمده و به جمع ۴ تیم نهایی راه پیدا کنیم.

[caption id="attachment_58447" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز محمدرضا مؤذن[/caption]

[box type="shadow" align="" class="" width=""]برگرفته از تسنیم[/box]