پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش رئیس فدراسیون والیبال روز دوشنبه 28 شهریور در نشستی با رئیس اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح موضوع نحوه بازی ملی‌پوشان سرباز را در قالب «سرباز قهرمان» بررسی کرد.

در این نشست که دکتر مرادی مشاور عالی، میلاد تقوی دبیرکل فدراسیون، سرهنگ رئیسعلی حاتمی مدیر تربیت بدنی ناجا و عیسی سنگدوینی رئیس هیات والیبال استان گلستان نیز حضور داشتند، در خصوص موضوع خدمت مقدس سربازی بازیکنان والیبال و ایجاد فرصتی برای استفاده از سرمایه‌های والیبال کشور و ارتقای سطح بین المللی آنها بحث و گفت وگو شد.

در نهایت مقرر شد که فدراسیون والیبال با هماهنگی وزارت ورزش و جوانان و اداره ورزش و آمادگی‌ جسمانی ستاد کل نیروهای مسلح دستورالعمل و تفاهنامه‌ای را برای این موضوع تدوین و امضا کنند تا ملی‌پوشان در قالب طرح و آئین‌نامه «سرباز قهرمان» در اختیار والیبال کشور قرار گیرند.

با این تصمیم صحبتهای که در ماه‌های اخیر درباره امین اسماعیل نژاد وجود داشت و به قضیه سربازی او مربوط می‌شد ممکن است حل شوند. هنوز حدود یک سال از خدمت سربازی این بازیکن باقی مانده و او باید در این فصل برای پاس گرگان به میدان برود. با این حال با نشستی که فدراسیون والیبال برگزار کرد به نظر میرسد که مشکل این بازیکن حل شده است.

امین اسماعیل نژاد ممکن است به تیم پیکان برود. تیم پیکان هنوز بازیکن مورد نظر خود را در پست قطرپاسور جذب نکرده است. شاید منتظر حل شدن مشکل اسماعیل نژاد بوده است.