پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، سعید عقیلی سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان توضیح داد: تمریناتمان را از دو ماه قبل آغاز کردیم و وضعیت تیم خوب است. 60 درصد بازیکنانمان بومی هستند.برخی بازیکنان مصدومیت خفیف دارند اما مشکلی برای حضورشان در مسابقات وجود ندارد.

وی با ابراز امیدواری از این که تمام بازیکنان در سلامت کامل در مسابقات حضور خواهند داشت، ادامه داد:

این روزها درگیر مسابقات تدارکاتی هستیم و دو دیدار با تیم دست یک سپاهان و یک مسابقه با چادرملو اردکان داشتیم. دو دیدار دوستانه با تیم سایپا برگزار کردیم و این هفته هم دیداری با تیم شهداب خواهیم داشت تا برای حضور در لیگ برتر آماده‌تر شویم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر 1401 در چهار سالن اظهار کرد:

باید این موضوع را از سال قبل به تیم‌ها اطلاع می‌دادند چون ما به تازگی از لیگ دسته یک به لیگ برتر صعود کرده‌ایم و باید شرایط به گونه‌ای باشد که اسپانسرها کشش و آمادگی هزینه کرد و حضور در لیگ برتر را داشته باشند. سالن ما 80 درصد برای مسابقه آماده است اما کفپوش هزینه بالایی نیاز دارد و در حال حاضر توانایی این کار را نداریم.

وی با تاکید بر این که باید تیم‌هایی را که به تازگی وارد سوپرلیگ شده‌اند حمایت کرد تا دلسرد نشوند، تصریح کرد:

درست است که کفپوش برای سلامت بازیکنان مهم است اما باید آمادگی برآورد هزینه‌ها و پرداخت آن را داشته باشیم. می‌توان این موضوع را در سال بعد اجرایی کرد تا تیم‌ها  با آمادگی کامل در لیگ برتر 1402 شرکت کنند. نمی‌توان گفت چون باشگاهی توانایی مالی ندارد پس در مسابقات شرکت نکند. تماشاگران سرمایه های این ورزش هستند و سپاهان هم به دسته یک رفته است و به این شکل یک شهر در زمینه تیم داری بلاتکلیف خواهد ماند. البته اگر موضوع زمین مسابقه حل شود امسال با توجه به حضور تیم‌ها لیگ برتر پویایی خواهیم داشت. هدف ما ماندن در لیگ است اما نیم نگاهی هم به مرحله پلی آف داریم.