پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش تیم اسلوونی امشب در نیمه‌نهایی رقابت‌های جهانی به مصاف ایتالیا خواهد رفت.

روک موزیچ بازیکن تیم اسلوونی که در بازی با اوکراین بیشتر به کار گرفته شد در مورد بازی امشب بیان داشت:

همه ما مخفیانه آرزوی رسیدن به نیمه نهایی را داشتیم اما در مورد آن صحبت نمیکردیم، زیرا می دانستیم که یک مسابقه سخت در آن زمان پیش رو ماست. خوشحالم که همه چیز به نفع ما شد و بازی با اوکراین را پیروز شدیم و اکنون اینجا هستیم. هنوز راه زیادی در پیش داریم و کاری نکرده ایم. هیچ کس به رتبه چهارم راضی نخواهد بود. باید خودمان را برای بازی امشب آماده کنیم چرا که می تواند سخت ترین چالش رقابت‌های جهانی برای ما باشد. میتوانم بگویم امروز و فردا دو بازی مهم دوران حرفه ای خود را داریم .

موزیچ درمورد باخت تیم اسلوونی در فینال قهرمانی اروپا سال گذشته ابراز داشت:

سال گذشته، همینجا، در کاتوویتسه چیزی را به ایتالیا تقدیم که فکر میکنم الان بتوانیم آن را پس بگیریم. می دانیم که آنها قهرمان المپیک را شکست دادند، و قطعا بازی سختی روبروی آنها خواهیم داشت . ما آنها را به خوبی میشناسیم و نقاط قوت و ضعف آنها را نیز بررسی کردیم. معتقدم با میل، انرژی، صبر و بهترین بازی خود می توانیم راهی فینال شویم.

او در پایان از هواداران اسلوونی درخواست کرد:

امیدوارم هوادارن اسلوونی امشب ما را در نیمه‌نهایی همراهی کنند و در سالن حضور داشته باشند تا بتوانیم با قدرت بیشتر ایتالیایی ها را شکست دهیم، آنها مطمئناً با هواداران خود خواهند آمد، زیرا که در لیوبلیانا هم هوادارنشان حضورداشتند.