پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش ایتالیا یا بهتر است گفته شود دی‌جورجی بالاخره مچ جیانی را خواباند.

در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های قهرمانی جهان دو تیم ایتالیا و فرانسه به مصاف هم رفتند و ایتالیا به نیمه‌نهایی صعود کرد.

ایتالیایی که با جوانان خود آمده تا بعد از ۲۴ سال بار دیگر قهرمان شود در برابر فرانسه‌ای صف آرایی کرد که برای سومین عنوان قهرمانی بعد از المپیک و لیگ ملتها خود را آماده کرده بود.

بازی بسیار عجیب، جذاب و دیدنی بود. اصلا لازم به گفتن نیست که تیم ایتالیا تیم جوان اما میدان دیده‌ای است که در برابر فرانسه کاملا آماده قرار گرفت و پایاپای آنها پیش رفت. امتیازات را عقب افتاد اما بخوبی جبران کرد.

در لحظات حساس جوان‌تر بودن تیم ایتالیا نقطه قوت آنها برای تمام کردن رالی‌ها بود، زیرا که تیم فرانسه امتیازات حساس خود را بر دوش انگاپتی قرار میداد که درست است باتجربه و بسیار فنی است اما دیگر عملکردی مانند زمان زیر ۳۰ سالگی خود ندارد با اینکه هنوز هم در اوج آمادگی است.

فرانسه از دور رقابت‌ها حذف شد، و ایتالیا اولین تیم راهی نیمه‌نهایی شد. ایتالیا به همراه برنده بازی دیگر امشب برای برگزاری مرحله نیمه‌نهایی و فینال راهی لهستان خواهند شد.

باید دید دی جورجی بار دیگر دوران طلایی ایتالیا با ولاسکو را این بار خود به عنوان سرمربی رقم خواهد زد و با این تیم چهارمین عنوان خود را در رقابت های قهرمانی جوان به دست خواهد آورد؟