پنج شنبه, 13 ارديبهشت 1403

سرمربی پیشین تیم ملی لهستان اعتقاد دارد که در حال حاضر لهستان بهترین تیم قهرمانی جهان است و شانس بالایی برای صعود به فینال دارند.

به گزارش آریاوررش، آندره‌آ آناستازی در خصوص بازی‌های قهرمانی جهان گفت: به نظر من در حال حاضر تیم ملی لهستان بهترین تیم حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان است. من بازی‌های زیادی را تماشا کرده‌ام، اما مزیتی که لهستان دارد این است که نیمکت قوی دارد و این باعث می‌شود دست سرمربی برای تغییرات و تعویض‌ها باز باشد. هرچند والیبال، ریاضی نیست و همیشه تیمی که روی کاغذ بهترین است برنده نخواهد بود. اما به نظرم لهستانی‌ها شانس زیادی برای صعود به فینال دارند. من برای این تیم در ادامه رقابت‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم.

این مربی ایتالیایی که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۳ هدایت لهستان را بر عهده داشت در خصوص دیدار این تیم مقابل آمریکا در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی جهان اظهار داشت: به نظر من تیم ملی آمریکا در حال حاضر از لهستان عقب‌تر است. این موضوع از دو بازی اخیری که انجام دادند مشهود بود. البته آنها نتوانستند از بهترین بازیکن خود مایکا کریستن‌سن در این بازی‌ها استفاده کنند. کریستن‌سن پاسوری است که می‌تواند در زمین تفاوت ایجاد کند. در هر صورت تیم آمریکا در بازی یک هشتم نهایی با ترکیه به مشکل خورد و به سختی پیروز شد. آنها اصلا بازی آسانی مقابل ترکیه نداشتند. اما باز هم یک چهارم نهایی، بازی متفاوتی نسبت به مرحله گروهی خواهد بود. نیکولا گربیچ تجربه زیادی دارد و مطمئنا لهستانی‌ها را از نظر روحی به خوبی آماده می‌کند.

سرمربی پروجا در مورد بازگشت ویلفردو لئون بیان کرد: لئون به تمرینات پروجا بازگشته است. باید بگویم که تحت‌تأثیر حرفه‌ای بودن او قرار گرفته‌ام. می‌بینید که او خیلی باانگیزه است و خیلی سخت تلاش می‌کند. متأسفانه او هنوز نمی‌تواند به اندازه قبل از مصدومیتش بپرد. اما من فکر می‌کنم تا قبل از شروع فصل به آمادگی لازم خواهد رسید.

تمرینات تیم والیبال پروجا