یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش وویچیک دژیزگا پدر فابیان دژیزگا پاسور تیم ملی لهستان و از کارشناسان والیبال لهستان در مورد قرعه کشی رقابت های قهرمانی جهان 2022 گفته است که شک ندارد لهستان یکی از سکوهای سال آینده روسیه را از ان خود خواهد کرد و ان بلندترین سکو خواهد بود

تیم ملی لهستان در جام جهانی 2022  با تیم های مکزیک ، بلغارستان و ایالات متحده آمریکا هم گروه شد.

او در مورد قرعه تیم لهستان گفت:

- به عنوان مدافع عنوان قهرمانی ، نباید برایمان مهم باشد که یک گروه آسان یا دشوار داریم. تیم های دیگر هستند که باید نگران باشند. گروه خوبی داریم و مطمئناً یک رقیب جدی برای ما  وجود دارد و آن هم ایالات متحده است. بلغارستان بدون شک دوران بحرانی را پشت سر می گذارد، زیرا در حال جوان سازی تیم خود است، اما همچنان تیم خوبی است. باید دید که آیا امسال بازیکنان جوان این کشور تا بازی های سال آینده پیشرفت خوبی خواهند داشت یا خیر. ما اطلاعات زیادی در مورد مکزیک نداریم ولی آنها را زیر نظر خواهیم داشت.

دژیزگا در مورد بازی با آمریکا افزود:

-هر اتفاقی ممکن است بیفتد. تیم امریکا نیز مانند لهستان از المپیک توکیو خاطره خوبی ندارد ممکن است تیم آمریکا نیز تغییراتی در بازیکنان و حتی سرمربی خود ایجاد کند، کاری که ما هم اکنون در حال انجام ان هستیم.

او در  مورد اینکه لهستان باید با چه ترکیبی به جهانی روسیه برود افزود:

تیم ما نباید جوان شود.  باید بهترین بازیکنان والیبال لهستان انتخاب شوند. ما بازیکنان توانمند  بسیار زیادی داریم  که با انها میتوانیم از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم.