به گزارش آریاورزش، داستین واتن با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش مرگ جورج فلوید سیاه‌پوست را که توسط افسر پلیس آمریکا کشته شده بود، محکوم و از اعتراضات مردم علیه نژادپرستی حمایت کرد.

لیبروی تیم ملی آمریکا آنقدر در نوشتار خود دقیق و پرمحتوا عمل می‌کند که شک نداریم اگر والیبالیست نمی‌شد قطعاً یک سیاستمدار موفق یا یک روزنامه‌نگار چیره‌دست می‌شد. جملات پرمحتوای او درباره قبیله‌گرایی و تعصبات کورکورانه در توصیف عکسش با میلاد عبادی‌پور هنوز در خاطرمان مانده، او این‌بار از اعتراض مردم آمریکا علیه نژادپرستی حمایت کرده اما مخالف آشوب خیابانی است. او به همراه جمعی از شهروندان آمریکا برای نظافت خیابان‌های شهر بیرون رفتند تا تجمع صلح‌آمیز مردم تحت‌الشعاع این آشوب‌ها قرار نگیرد.

داستین واتن مرگ جورج فلوید را محکوم گرد

‌داستین در صفحه خود نوشت: ‌ من عاشق برادران و خواهرانم هستم که برای «برابری» مبارزه می‌کنند. عاشق برادران و خواهرانی که این روزها برای رسیدن به حقوق مساوی ایستادند و با همان بی‌عدالتی روبرو نشدند.

حتی عاشق آن دسته از برادران و خواهرانم هستم که از روی نادانی، کینه و تصور اشتباه تصمیم گرفتند شهر من یا سایر نقاط دنیا را بسوزانند و غارت کنند. آنقدر دوستتان دارم که حاضرم شما را ببخشم و گذشته‌تان را پاک کنم. ‌‌ به نظر می‌رسد که این روزها یک جنبش واقعی و‌ صادقانه توسط آدم‌های دوست‌داشتنی و درست‌کار شکل گرفته، اما افرادی نفوذ کردند که سعی دارند با بدجنسی از این فرصت برای ایجاد هرج و مرج و تفرقه استفاده کنند. در نهایت منجر شد دولت و ارتش فضا را تحت کنترل بگیرند. ‌ من عاشق تماشای ویدئوی شهروندانی هستم که ایستادند و مانع آشوب مردمی شدند که از مسیر مبارزه برای عدالت‌خواهی دور شدند. ‌‌ عاشق آنهایی هستم که امروز بیرون آمدند تا جامعه خود را در سراسر آمریکا نظافت کنند و دست صاحبان مشاغل کوچک را بگیرند، و من حدس می‌زنم موافقند که این قتل اشتباه بود و باید تحت پیگرد قانونی قرار بگیرد. ‌‌ به نظر می‌رسد که الان فرصت خیلی خوبی است تا بصیرت را تمرین کنیم. تنها به این خاطر که فردی می‌تواند توپی را درون سبد بسکتبال پرتاب کند، آدم بامزه‌ای است، یا چهره و صدای زیبایی دارد باعث نمی‌شود که راهنمای خوبی برای الگوبرداری اخلاقی باشند. (من‌جمله خودم) با خودتان تنها بنشینید و اجازه دهید که احساساتتان تغییرات را برای بهتر شدن توانایی خود بیان و آشکار سازد.

من عاشق این کشور هستم، چون ما حق داریم دور هم جمع شویم و تجمع کنیم. الان و هر زمانی که بی‌عدالتی احساس شود.

دوستتان دارم

داستین واتن مرگ جورج فلوید را محکوم کرد