یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

پردیس آریافر/به گزارش آریاورزش، با اندکی دقت در این چهرۀ پریشان، مطمئنا شخص آشنایی را بخاطر خواهید آورد. این چهره، " اَشلی کارا سیروچی" همسر ایوان زایتسف است، ستاره دست نیافتنی آتزوری‌ها

آشلی با انتشار این تصویر در پیج اینستاگرام خود نوشت: هیچکس کامل نیست

"هیچکس در زندگیش کامل نیست، این عکس زیاد لایک نمی‌گیرد چون این تصویر چهره من در ساعت ۳ بامداد است😅 و دور چشمم تیره شده و گریانم. همه شما فکر می‌کنید که من چقدر در زندگی‌ام خوش هستم، اما یک شب از خواب میپرم و بعدش سرم از درد منفجر می‌شود. اولین بار ۱۵ سالم بود که این کابوس به سراغم آمد و ماه‌ها و سال‌ها ادامه داشت؛ اما بعد خیلی ناگهانی ناپدید شد، ولی بعد از ۱۵ سال دوباره برگشت.😣 من مبتلا به سردرد خوشه‌ای (cluster headache) هستم.😔 فقط خواستم این را بگویم، که هیچکس در زندگی کامل نیست، حتی در اینستاگرام" ولی این پست واکنش‌های زیادی داشت. بسیاری با او همدردی کردند و از عوارض این بیماری در اطرافیان‌شان با آشلی صحبت کردند. کسانی هم بودند که وی را بخاطر شجاعت نمایش چهره‌اش در این حال و اوضاع تحسین کردند (کاری که خانمها تمایلی به آن ندارند😅)

ولی هدف ما از انتشار این پست، تنها پرداختن به این نکته است که همانگونه که اَشلی می‌گوید "هیچکس در زندگی کامل نیست" حتی اگر همسر یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین والیبالیست‌های جهان باشی و حتی در اینستاگرام.

پس بجای اینکه فقط منتظر یک حادثه یا یک حرکت از دیگران باشیم تا بالافاصله عکس‌العمل نشان دهیم، قضاوت کنیم و نظر بدهیم؛ بد نیست گاهی به این نکته توجه کنیم شاید در پس چهرۀ خندان و گریان دیگران، دنیای دیگری نیز وجود دارد که ما از آن بی‌اطلاعیم.

بنابراین گاهی لازم است در ازای بسیاری از حرکات، سخنان و اتفاقاتی که پیرامون ما و اطرافیانمان رخ می‌دهد تنها شنونده باشیم و فقط سکووووت کنیم.