یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش، وبسایت رسمی باشگاه مودنا اعلام کرد که پس از یک سال همکاری با رادوستین استویچف، تصمیم دارند با این مربی بلغاری قطع همکاری کنند.

باشگاه مودنا که دو سال پیش هر سه جام والیبال ایتالیا را از آن خود کرده بود، در فصل ۲۰۱۷-۲۰۱۸ با حضور اغوین انگاپت، برونو رزنده، مکس هولت و دیگر بزرگان این تیم، هر سه جام ایتالیا را از دست داد ( جام حذفی، سوپر کاپ و لیگ سری آ) تا ناکامی بزرگی را تجربه کرده باشد. جالب اینکه در هر سه تورنمنت توسط تیم قدرتمند لوبه حذف شده است.

به نظر می‌رسد خانم پدرینی، رئیس باشگاه مودنا به دنبال تغییر و تحولات اساسی در این تیم است. پیش از قطع همکاری با استویچف که در دنیا به عنوان فردی که مخالف بازیکن‌سالاری است؛ شهرت دارد، اغوین انگاپت فرانسوی نیز از این تیم جدا شده بود تا جایگزین ویلفردو لئون در زنیت کازان شود. در طول رقابت‌های امسال نیز انگاپت روابط چندان دوستانه‌ای با استویچف نداشت و پس از توافق با زنیت کازان، یکی از دلایل اصلی خود را اختلاف با استویچف اعلام کرده بود.

[caption id="attachment_142524" align="aligncenter" width="900"]مودنا انگاپت - استویچف[/caption]

از طرفی دیگر برونو رزنده برزیلی، یکی از بهترین پاسورهای دنیا پس از حذف مودنا از پلی‌آف پیامی خطاب به هواداران در صفحه خود منتشر کرده بود. هر چند برونو هنوز بصورت رسمی از این تیم جدا نشده ، اما متن پیام وی رنگ و بوی خداحافظی داشت.

از این رو هواداران قلب‌های زرد و آبی که ارتباطی احساسی با پاسور خود برقرار کرده‌اند، به این پیام پاسخ دادند و برای اینکه برونو را از رفتن منصرف کنند، روش جالبی در پیش گرفتند. آنها با نصب بنری بر روی پل شهر با عنوان «همیشه در مودنا» از او خواستند بر روی تصمیم خود تجدید نظر کند.

[caption id="attachment_153108" align="aligncenter" width="960"]برونو رزنده برونو رزنده[/caption]