یکشنبه, 16 ارديبهشت 1403

به گزارش آریاورزش٬ چندی پیش برونو رزنده ستاره برزیلی باشگاه مودنا پس از یک فصل جدایی٬ دوباره به این تیم برگشت و در میان استقبال گرم هواداران وارد ایتالیا شد. او امروز همراه با کاتیا پدرینی رئیس باشگاه مودنا و آندره‌آ سارتوره‌تزی مدیرکل این مجموعه در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد.

پاسور تیم ملی برزیل در خصوص استقبال گرم هواداران ایتالیایی در فرودگاه گفت: " انتظار چنین استقبالی را نداشتم. احساسم خاص و باورنکردنی‌ست. عشق‌ حقیقی هرگز تمام نمی‌شود. خیلی خوش‌شانسم که می‌توانم کاری را انجام دهم که عاشقش هستم٬ والیبال بازی کنم٬ نماینده کشوری باشم که عاشقشم٬ کشورم برزیل و الان هم شهر جدیدم مودنا را واقعا دوست دارم و حتی دیگر نمی‌دانم که وطن اول من است یا دوم! "

او در خصوص رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر ایتالیا افزود: " با اینکه فصل سختی در پیش خواهیم داشت٬ اما امیدوارم که بتوانیم از بازی‌هایمان لذت ببریم. لوبه همان ترکیب فصل قبل خود را حفظ کرده و در کنار آن سندر را نیز به خدمت گرفت. علاوه بر آن ترنتینو و پروجا حریف‌های سرسخت ما هستند. البته باید اضافه کنم به هیچ عنوان نباید از ورونا و پیاچنزا غافل شویم. باید حواسمان را جمع کنیم٬ چراکه در لیگ ایتالیا اگر تنها یک لحظه غفلت کنیم ممکن است همه چیز را از دست بدهیم."