به گزارش آریاورزش٬ تیم ملی ایران که اکنون در ترکیه به سر می‌برد در دومین مسابقه‌ی اردوی برون مرزی خود ۳ بر ۲ مغلوب تیم ملی بلغارستان شد.

از این رو نیکولای نیکولوف٬ بازیکن سرعتی تیم ملی بلغارستان و عضو سابق باشگاه‌های متین ورامین٬ ارومیه و پیکان٬ عکسی را همراه با کاپیتان تیم ملی کشورمان در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت : " خیلی خوشحالم که دوباره می‌بینمت سعید٬ آرزو می‌کنم آخرین‌بار نباشه. 💪💪💪"

در این میان کامنت الکسی اسپریدونوف٬ دریافت‌کننده سابق تیم ملی روسیه که در باشگاه زنیت کازان با سعید معروف هم‌بازی بود و در آن زمان شیطنت‌هایی نسبت به حضور سعید در روسیه و هواداران ایرانی داشت٬ در نوع خود جالب است.

نیکولای نیکولوف که در ایران بسیار محبوب است و با لقب "شاهزاده ایرانی" شناخته می‌شود٬ چهار سال متوالی در لیگ ایران حضور داشت و موفق شد چهار فینال متوالی را تجربه کند. شاید به همین دلیل است که وی حضورش در ایران را جزء بهترین خاطرات ورزشی‌اش قلمداد می‌کند.

او پیش از این در لیگ برتر ۹۲ و باشگاه متین ورامین با سعید معروف هم‌تیمی بود و توانست به مقام قهرمانی باشگاه‌های کشور و قهرمانی آسیا دست یابد. نیکولای هنوز هم هر از گاهی عکسی از دوران حضورش در ایران منتشر می‌کند و به این شکل تجدید خاطره کرده و علاقه‌اش را به ایران ابراز می‌کند. بعید نیست اگر پیشنهادی از جانب باشگاه ایرانی صورت بگیرد٬ او به سرعت به سمت ایران و هوادارانی که دوستش دارند نقل مکان کند.

آخرین فصل حضور او در ایران٬ باشگاه پیکان و لیگ برتر ۹۴ بود که متأسفانه به دلیل فوت مربی فقید پیکان٬ رضا ابراهیمی دیدار فینال برگزار نشد و نیکولوف همراه با پیکان به مقام نایب قهرمانی دست یافت. در ابتدا به نظر می‌رسید که پیکان چندان به دنبال کسب جایگاه در لیگ برتر ۹۶ نیست٬ اما پس از چندی مشخص شد که پیمان اکبری نیم‌نگاهی نیز به جام قهرمانی دارد و چون فقط با مصطفی‌وند تمدید شده است٬ بنابراین جای بازیکنی همچون نیکولوف در پست سرعتی خالیست. برای همین شاید و اگر پیشنهادی از سمت پیکان مطرح شود این دو ستاره محبوب بتوانند خاطرات خوش حضورشان در ورامین را تکرار کنند. 😉

باید دید پیکانی‌ها در خصوص یارگیری خود در پست سرعتی چه تصمیمی خواهند گرفت.