سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز با بیان اینکه دومین بازیکن بلغاری هم به تبریز رسید از بازی تیم‌های دوم و سوم لیگ برتر والیبال کشور در فصل گذشته خبر داد.

به گزارش آریا ورزش ؛مهدی شیرازی‌فر ظهر امروز در تبریز اظهار داشت: تمرینات تیم والیبال شهرداری تبریز از دو هفته پیش آغاز شده و این تیم برای حضور قدرتمندانه در لیگ برتر والیبال کشور چند بازی دوستانه برگزار خواهد کرد.

[caption id="attachment_29656" align="alignnone" width="720"]tabriz-zahedan27 شهرداری تبریز[/caption]

سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: تیم والیبال شهرداری تبریز برای انجام دو بازی دوستانه با شهرداری ارومیه صبح امروز عازم ارومیه شده و عصر امروز اولین بازی تدارکاتی خود را برابر این تیم برگزار می‌کند.

وی گفت: عصر فردا نیز بازی مجدد دو تیم در ارومیه برگزار شده و بعد از بازی تیم به تبریز باز می‌گردد.

سرپرست تیم والیبال شهرداری تبریز از پیوستن دومین بازیکن بلغاری به این تیم خبر داد.

تیم والیبال شهرداری تبریز چهارمین فصل حضور خود در لیگ برتر والیبال کشور را تجربه می‌کند. این تیم در نخستین دوره حضورش به عنوان نهم دست یافته و سال بعد با زنده یاد حسین معدنی به مقام ششم رسید.

تیم والیبال شهرداری تبریز فصل گذشته با هدایت عادل بناکار و با ارائه بازی‌های خوب به مقام سوم دست یافت تا سیر صعودی این تیم همچنان ادامه داشته باشد.

[caption id="attachment_14174" align="alignnone" width="800"]گزارش تصویری بازی سوم پیکان تهران و شهرداری تبریز گزارش تصویری بازی سوم پیکان تهران و شهرداری تبریز[/caption] [tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از خبرگزاری فارس[/tooltip]