فرهاد پیروت‌پور در آستانه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم کاله آمل اظهار داشت: ارومیه در چند بازی گذشته خود نمایش قابل قبولی از خود ارائه داده است. هرچند در بازی مقابل متین ورامین نتیجه را واگذار کردیم اما در دیگر دیدارها برنده از زمین خارج شده‌ایم.

[caption id="attachment_50998" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

پیروت‌پور در رابطه با مصدومیت خود افزود: چند روز قبل در اثر پیچ‌خوردگی پا دچار یک مصدومیت جزئی شدم که با تلاش دکتر و فیزیوتراپ تیم نسبتا برطرف شد و در تستی که دیروز صورت گرفت می‌توانم در بازی مقابل کاله حضور پیدا کنم. پیروت‌پور گفت: هرچند در ناحیه مچ پا درد دارم اما در صورت درد هم در مقابل کاله به میدان می‌روم، در اصل هنوز دلهره مصدومیت فیاضی در تیم و بازیکنان وجود دارد و من تمام تلاش خود را می‌کنم تا در بازی حاضر باشم و موجب نگرانی نشوم. پشت‌خط‌‌ زن تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: متاسفانه پوریا فیاضی در بازی مقابل اردکان از ناحیه زانوی چپ دچار مصدومیت شد و طبق نظر پزشک باید جراحی شود و این مصدومیت از لحاظ روحی بر روی بازیکنان و تیم بسیار تاثیر داشته است چون یکی از بهترین بازیکنان ارومیه نمی‌تواند این تیم را همراهی کند.

FIVB-URMIA-ARMAN-ardakan-94-35 پیروت‌پور تصریح کرد: هرچند فیاضی یک بازیکن بسیار قدرتمند است و از لحاظ بدنی در شرایط خوبی بسر می برد و مطمئنا سریع بهبودی خود را کسب می‌کند اما این مصدومیت می‌تواند در تیم تاثیرگذار باشد و تیم ارومیه از این بابت ضربه بخورد. پیروت‌پور اذعان کرد: البته تمام بازیکنان تلاش می‌کنند تا نبود فیاضی را در زمین جبران کنند. در واقع با نبود این بازیکن وظایف دیگر بازیکنان سنگین‌تر خواهد بود و امیدوارم بتوانیم این کار را به خوبی انجام دهیم تا تیم ارومیه دچار افت نشود. پ فرهاد پیروت‌پور پشت‌خط زن تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص بازی ارومیه در مقابل کاله اظهار داشت: تیم کاله تیم بسیار خوب و قدرتمندی است و از بازیکنان خوبی در ترکیب خود سود می‌برد. علاوه بر این تماشاگران پرشوری نیز دارد که در هر بازی سالن را پر می‌کنند. پیروت‌پور افزود: طبعا بازی در خانه راحت‌تر است هرچند در ابتدای فصل بازی خانگی تحت تاثیر حواشی قرار گرفت اما این موضوع برطرف شد و در دو بازی اخیر شاهد جوی بسیار خوب بودیم که تماشاگران ارومیه از جان و دل تیم خودشان را تشویق کردند که این موضوع باعث دلگرمی بازیکنان می‌شود.

تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری فارس [/tooltip][/su_animate]