یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403
[caption id="attachment_218" align="alignnone" width="920"]www.ariavarzesh.ir www.ariavarzesh.ir[/caption]

 در فاصله کمتر از یک ماه شروع به جام جهانی والیبال ۲۰۱۴ از امروز هر روز یک مقاله اختصاصی در مورد این مسابقات خواهیم داشت.ابتدا نگاهی به شهرهای برگزار کننده و سپس تیم های حاضر در این مسابقات خواهیم پرداخت و در هنگام برگزاری مسابقات نیز اخبار لحظه به لحظه را از این پرتال خبری پیگیری کنید.

معرفی شهر کراکوف

شهر کراکوف را میتوان نگین هنری کشورantalya escort لهستان نامید که به دلیل داشتن آثار تاریخی و فرهنگی بسیار در کنار مناظر شهری و طبیعی منحصر به فرد یکی از قطب های گردشگری کشور لهستان میباشد.همه ساله در این شهر فستیوال های موسیقی معتبری برگزار میشود و علاقه مندان زیادی از سرتاسر دنیا سالانه این شهر را مقصد سفر خود انتخاب میکنند.با هم نگاهی به آمار این شهر میندازیم.

جمعیت : ۷۶۰,۰۰۰ نفر

مساحت : ۳۲۷ کیلومتر مربع

زبان ساکنین : لهستانی

ادیان غالب در شهر : مسیحیت و یهودیت

 


 ورزشگاه KRAKÓW ARENA

krakow

این ورزشگاه گنجایش ۱۵ هزار تماشاگر akkadikoy را دارد و در میان پارک بزرگ لوتنیکوف واقع شده است و در داخل محوطه میتوان مراکز تجاری مدرن،سالن های همایش و نمایشگاه های هنری متعددی را مورد بازدید قرار داد.همچنین پارکینگ این مجموعه ظرفیت پذیرش ۱۲۰۰ ماشین را دارد که این بنا را به یکی از سازه های عظیم ورزشی والیبال جهان مبدل کرده است.

با هم نگاهی به تصاویر زیبای این شهر میپردازیم.برای مشاهده ی تصاویر در سایز بزرگتر بر روی آن کلیک کنید تا وارد گالری تصاویر شوید.

[gallery link="file" ids="211,212,213,214,215,216,217"]