به گزارش آریا ورزش ، پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال پس از باخت مقابل کره جنوبی اظهار کرد: باید به تیم حریف تبریک بگویم. ما همان‌طور که کاپیتان حریف گفت خوب سرویس زدیم اما حریف دریافت‌های خوبی داشت. از نظر آمار سرویس دو تیم شرایط مساوی داشتند اما چند اشتباه فردی موجب شد تا نتوانیم بعد از ست اول به بازی برگردیم.

وی افزود: بازی‌های قبلی ملاک قیاس این مسابقه نیست. ما مقابل تیمی بازی کردیم که در لیگ جهانی حضور داشت اما در تیم ما فقط دو بازیکن به نام‌های زرینی و فیاضی تجربه بازی در لیگ جهانی داشتند. شاید قدری اشتباه فردی موجب شد که نتوانیم تاکتیک‌های خود را پیاده کنیم. بازیکنان ما در این مسابقه سعی می‌کردند از پاس‌های ناقص امتیاز بسازند اما هر چه سعی کردیم نظر آنها را عوض کنیم موفق نبودیم.

avch-2015-iran-taipe39

سرمربی تیم ملی والیبال درباره بحث مسائل انگیزشی و روانی تیم نیز گفت: این باخت تجربه خوبی بود تا یاد بگیریم تا آخرین لحظه بجنگیم و هیچ حریفی را دست کم نگیریم. فراموش نکنیم که کره جنوبی یکی از قدرت‌های آسیا است. درست است که والیبال ایران چند سالی است خود را از آسیا جدا کرده اما به هر حال کره تیم خوبی است. ما تنها کاری که می‌توانیم بکنیم تیم را بازی برگردانیم و تلاش کنیم تا بازیکنان در حد خودشان بازی کنند. در مجموع به نظرم بازی خوبی مقابل کره داشتیم. هر تیمی که کمتر اشتباه کند پیروز خواهد شد و امروز اشتباهات زیادی داشتیم.

وی درباره داوری نیز گفت: نمی‌خواستم درباره داوری صحبت کنم اما حریف از ابتدای بازی جنگ روانی را آغاز کرد و بازیکنان ما هم قدری اسیر حربه آنان شدند به همین بابت موجب شد تا داور خط‌کن اشتباه کند. نمی‌خواهم به داوری بپردازم زیرا ما به اشتباه داوری نباختیم بلکه اشتباهات فردی خودمان موجب باخت شد.

[box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]ایسنا  [/box]