به گزارش آریاورزش ، از چهارچوب هفته چهارم لیگ برتر والیبال ۹۴ ، امروز و از ساعت ۱۷ دو تیم آلومینیوم بندرعباس و شهرداری تبریز در سالن مملو از تماشاگر فجر بندرعباس به مصاف هم رفتند که نتیجه این بازی تا به این لحظه به شرح زیر می‌باشد

[event_results 44612]

بندرعباسی‌ها در ست اول در حالی به برتری دست یافتند که تا قبل از وقت استراحت فنی دوم از حریف خود عقب بودند ولی عملکرد خوب کاپیتان این تیم ، آرش صادقیانی ، باعث شد تا کنترل بازی را دست بگیرند و ۲۵-۲۳ برنده شود. بازی در ست دوم هم به مانند ست اول بسیار حساس و تماشایی بود و شاگردان بناکار در تیم شهرداری تبریز هرچه تلاش کردند نتوانستند از پس حریف با انگیزه خود بربیایند و ۲۵-۲۲ این ست را هم واگذار کردند.

اما در ست‌های سوم و چهارم شاگردان بناکار موفق شدند از همان ابتدا کار را بسیار قدرتمند‌تر شروع کنند و درخشش محمد حسن صنوبر در خط دفاعی باعث شد تا حملات بندرعباسی‌ها ناکارآمد باشد و تبریزی‌ها به ترتیب با نتیاج ۲۵-۱۵و ۲۵-۲۲ فاتح این ۲ ست شدند.

FIVB-matin-tabriz94-40

ست پنجم و پایانی بازی هم در میان شور و هیاهوی طرفداران تیم آلومینیوم بندرعباس شروع شد و ۲ تیم رقابتی تنگاتنگ و نفس‌گیر با هم داشتند و امتیازات یکی پس از دیگری بین ۲ تیم رد و بدل می‌شد تا اینکه در امتیاز پایانی تجربه بالاتر شاگردان ملی‌پوش بناکار به کار آن‌ها آمد و نهایتا ۱۵-۱۳ برنده شدند تا بازی ۲-۰ باخته را با برد ۳-۲ عوض کنند.

تیم شهرداری تبریز با این برد توانست تعداد بردهای خود را به عدد ۳ برساند و با ۹ امتیاز به رتبه دوم جدول صعود کرد ، تبریزی‌ها در بازی بعدی خود از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۰ آبان پذیرای آرمان اردکان خواهند بود.

آلومینیوم بندرعباس هم با این شکست ۳ باخته شد و با ۱ برد و ۴ امتیاز در رتبه نهم جدول جای گرفت ، بندرنشینان باید در هفته آینده از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه ۲۰ ابان در سالن المپیک گنبد به مصاف تیم جواهری این شهر بروند.

[league_table 44587]

FIVB-matin-tabriz94-35