به گزارش آریاورزش، ، در چهارچوب رقابتهای لیگ برتر والیبال ۹۴ و در هفته هشتم این دیدارها مسابقه دو تیم شهرداری ارومیه و کاله آمل از ساعت ۱۷:۳۰ درسالن خالی ازتماشاگر پیامبراعظم آمل رقابت خود را آغاز نمودند که نتیجه این دیدار ۳-۱ به سود  شهرداری ارومیه پایان یافت : [event_results 44633] [caption id="attachment_51019" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

ست اول : این ست ازهمان ابتدا با برتری یاران سیدعباسی آغازشد.ارومیه بادفاع های خوب محمدی نژادو پاس های سرعتی معروف وقت استراحت فنی اول را ۸-۴ ازآن خودکرد. وقت استراحت فنی دوم هم ۱۶_۱۰ به اسم اروموهاثبت شد.درادامه هم بااینکه تعویض های عطایی توانست اختلاف امتیازرا کم کند اما کاله ست را با نتیجه ۲۵_۲۰ واگذارکرد.

ست دوم: بازیکنان کاله ست را از همان ابتدا طوفانی آغازکردند و توانستند ازهمان ابتدا به یک اختلاف ۴ امتیازی برسند اما درادامه اسپک های تشکری و پیروت پور  این فاصله را به حداقل رساند تا جایی که دوتیم درامتیاز ۶برابر شدند و نتیجه برتری تا وقت استراحت فنی اول ۸_۷ به نام ارومیه ثبت شد. پس از آن هم دو تیم به طور کاملا مساوی جلو میرفتند تا اینکه در امتیاز ۱۲_۱۲ عبادی پور در خط سرویس قرارگرفت و با دو امتیاز مستقیم ۱۴_۱۲ شهرداری راپیش انداخت. وضعیت همین گونه حفظ شد وارومیه ۱۶_۱۴ زودترازکاله به وقت استراحت دوم رسید. درادامه اسپک های قدرتی قرا و دفاع های قدرتمند شیرود کاله رابا امتیاز ۲۷_۲۵ به پیروزی رساند.

FIVB-Kaleh-Tabriz-9414

ست سوم: این ست را آملی ها که باروحیه خوبی از برد ست قبل وارد زمین شده بودند، طوفانی آغاز کردند و با اختلاف سه امتیازی که ایجادکردند اولین وقت استراحت فنی را ۸_۵ ازآن خودکردند اما اسپک های قدرتی بازارگرد که در این ست به جای پیروت پور در ترکیب اصلی قرارگرفته بود ، دوتیم را در امتیاز۱۰ برابر کرد. پس از آن ضریب اشتباهات دوتیم بالا رفت و دو تیم کاملا برابر پیش رفتند تا اینکه شاگران سیدعباسی توانستند ۱۶_۱۵ زودترازشاگردان عطایی به وقت استراحت دوم برسند. در ادامه اسپک های عبادیپور و توپ گیری های بی نقص علیزاده توانست ۲۵_۲۳ ست رابه سودارومیه به پایان برساند.

[caption id="attachment_47618" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه  در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

ست چهارم: فلامینگوها که به دنبال کسب سه امتیاز کامل بازی بودند با دقت زیادی بازی را دنبال میکردند. با دریافت های خوب عبادی پور، سرویس های هدفدار تشکری وپاس های سرعتی معروف تیم شهرداری جلوافتاد و توانست زودتر از کاله و در امتیاز ۸_۴ به وقت استراحت اول برسد. پس ازآن هم جاخالی دیدنی معروف ،سرویس های خوب عبادی پور و ضعف کاله در دریافت و دفاع باعث شد تا ارومیه ۱۶_۸ وقت استراحت دوم راهم از آن خود کند. در ادامه دو تیم بازی پرافت خیزی را ازخود به نمایش گذاشتند اما در نهایت شاگردان عطایی که از همان ابتدا روحیه لازم را نداشتند، ست را ۲۵_۱۷به شاگردان سیدعباسی واگذار کردند.

برنامه هفته آینده هر تیم و رده بندی در جدول

شهرداری ارومیه با این برد و ۲۲ امتیاز همچنان صدر جدول را تصاحب نموده و یکشنبه هفته آینده در سالن غدیر میزبان شهرداری تبریز خواهد رفت.

شاگردان بهروز عطایی با ۱۴ امتیاز حاصل از ۴ برد و ۴ باخت خود از ۸ بازی در رده پنجم جدول قرار دارد و یکشنبه هفته آینده در خانه والیبال به مصاف بانک سرمایه خواهد رفت.

[caption id="attachment_48448" align="alignnone" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال آرمان اردکان و کاله در رقابتهای لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال کاله در رقابتهای لیگ برتر۹۴[/caption] [league_table 44587]