به گزارش آریاورزش و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دور برگشت مرحله نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر مردان جام زنده یاد حسین معدنی روز چهارشنبه ۲۰ اسفندماه با دو مسابقه در شهرهای مشهد و تبریز پیگیری خواهد شد.

مشهد، سالن مهران، ساعت ۱۵:۳۰ میزان خراسان – شهرداری ارومیه  نتیجه بازی رفت: شهرداری ارومیه ۳- میزان خراسان صفر

گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و میزان خراسان - بخش دوم گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و میزان خراسان - بخش دوم در سالن مهران مشهد تیم میزان خراسان میزبان شهرداری ارومیه ای خواهد بود که در بازی رفت سه بر صفر مغلوب این تیم شد و تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به امید هواداران خود موفق به شکست شهرداری ارومیه شود و جدال را به مسابقه سوم کشاند. سرمربی تیم میزان خراسان که از عملکرد شاگردانش در بازی رفت اصلا راضی نبود و در نشست مطبوعاتی نیز به این موضوع اشاره کرد، کار سختی برای بازگرداندن بازیکنان خود را از نظر روحی و روانی به شرایط مطلوب دارد. تیم میزان خراسان تا کنون به دیدار نهایی این رقابت ها راه نیافته است و به همین دلیل بازیکنان این تیم انگیزه زیادی برای ثبت این رکورد و حضور در مرحله فینال جام بیست و هشتم خواهند داشت. در آن سوی میدان نیز شاگردان جهانگیر سید عباسی برای حضور در فینال و زدن مهر تاییدی بر اقتدار خود در لیگ برتر والیبال تمام تلاش خود را خواهند کرد و این شرایط برگزاری دیداری جذاب و حساس را رقم خواهد زد.

تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت ۱۷ شهرداری تبریز – پیکان تهران  نتیجه بازی رفت: پیکان ۳- شهرداری تبریز صفر

گزارش تصویری مسابقه پیکان  تهران و شهرداری تبریز گزارش تصویری مسابقه پیکان  تهران و شهرداری تبریز در دومین دیدار این مرحله تیم شهرداری تبریز در سالن شهید اقدمی این شهر به مصاف پیکان تهران پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال می رود. شهرداری تبریز که در دیدار رفت در خانه والیبال تهران سه بر صفر مغلوب پیکان شد، شرایطی همانند میزان خراسان دارد و باید در این مسابقه پیروز باشد که دیدار سوم امیدی برای صعود آنان به دیدار نهایی محسوب شود، در صورتی که تبریزی ها در این مسابقه خانگی مغلوب پیکان شوند، راهی دیدار رده بندی جام بیست و هشتم خواهند شد. جامی که عنوان سرمربی فقید این شهر در دوره گذشته را بر روی خود دارد. پیکانی ها هم تمام تلاش خود را برای تمام کردن کار در مسابقه دوم خواهند کرد تا مقتدرانه فنالیست این رقابت ها شوند. در بین چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر والیبال، پیکان تهران سابقه حضور در دو تیم برتر را در ۱۴ مرحله دارد که در ۱۱ دوره قهرمان شد و در سه دوره به عنوان نایب قهرمانی اکتفا کرد. نماینده شهر ارومیه در یک دوره از این رقابت ها با نام «پگاه ارومیه» سال ۱۳۸۳ نایب قهرمان لیگ برتر والیبال شده است و تا کنون نماینده ای از مشهد و تبریز در رتبه های اول و دوم ۲۷ دوره لیگ برتر والیبال قرار نگرفته است، بنابر این اگر تیم های شهرداری تبریز و میزان خراسان به دیدار نهایی لیگ برتر راه یابند، برای نخستین بار در رتبه های اول یا دوم این رقابت ها قرار می گیرند. لازم به ذکر است دیدار تیم های میزان خراسان و شهرداری ارومیه در سالن مهران به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما و مسابقه شهرداری تبریز و پیکان تهران نیز از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.این دو مسابقه به طور مستقیم برای عزیزانی که دسترسی به تلویزیون ندارند از طریق همین سایت یعنی آریاورزش نیز پخش خواهد شد. همچنین شبکه رادیویی ورزش طبق روال همیشه به طور همزمان هر دو دیدار را گزارش خواهد کرد.