به گزارش آریاورزش، نسرین خزانی درباره شکست تیمش مقابل برق شیراز در نخستین هفته لیگ برتر والیبال بانوان گفت: من با بازیکنان زیر ۲۳ سال در لیگ شرکت کردم. بازیکنانی با انگیزه و جوان. از سایپا تشکر می‌کنم که تصمیم به تیمداری گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم آبرومندانه بازی کنیم و اگر شکست خوردیم این شکست آبرومندانه باشد.

خزانی افزود: ما در بحث قدرتی خوب بودیم، اما در سرعتی نه. بازیکنان من اولین بار مینا روستا را در لیگ دیده‌اند. به همین دلیل در مقابل سرعت شیراز مشکل پیدا کردیم. ما فقط ۳ بازیکن داریم که تجربه حضور در لیگ دارند. البته تمرینات هر روز انجام می‌شود تا به نتیجه بهتری برسیم.

نسرین خزانی سرمربی تیم والیبال بانوان سایپا در پاسخ به این سوال که شما در شیراز بازی گاز را دیدید، این تیم را چطور ارزیابی می‌کنید، عنوان کرد: بازی آنها را دیدم. گاز تیم بسیار با تجربه‌ای است و نفرات خوب و ملی‌پوش دارد. رشیدی و شیخی سرعتی‌زنان این تیم مقابل سرعتی‌زن ۱۶ ساله من قرار می‌گیرند.

خزانی درباره بازی آینده تیمش مقابل شهرداری تبریز، اظهار داشت: هیچ شناختی از این تیم نداریم و تبریز برای اولین بار است که در لیگ شرکت می‌کند.

[caption id="attachment_52894" align="aligncenter" width="678"]نسرین خزانی نسرین خزانی[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری فارس[/tooltip][/su_animate]