یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزاش آریاورزش،نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اظهارداشت: من با آمدنم به فدراسیون نمی‌خواهم هیچ برنامه‌ای را قیچی کنم چرا که باید برنامه‌های قبل را طبق روال ادامه داد و در راستای اجرای هرچه بهتر تغییرات را حاصل کرد نباید به والیبال بانوان شوک وارد شود.

وی که در روزهای ابتدایی کارش با انتقادهای برخی منتقدان مواجه شد و در این باره گفت: این رفتارها به نوعی بداخلاقی در میان فعالان برخی رسانه‌های ورزشی است و معتقدم چون همه از روی یکدیگر کپی می‌کنند کسی به عنوان یک فرد خاص نمی‌تواند پاسخگوی رفتارش باشد و متاسفانه این بداخلاقی‌ها رواج پیدا می‌کند٬‌ در مقابل این دسته از افراد هیچ حرفی برای گفتن ندارم و فقط سکوت اختیار می‌کنم چون شاید می‌خواهند حرف دلشان را از این طریق بزنند پس به ‌آن‌ها این فرصت را می‌دهم تا بگویند و بنویسند٬ من اگر درصدد دفع این انرژی‌های منفی باشم خودم تحلیل خواهم رفت.

نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان خاطرنشان کرد: طبق ارزیابی که از وضعیت فنی دختران داشتم آن‌ها در شرایط نامطلوبی نیستند و جای امیدواری‌است که می‌توان با اجرای برنامه‌ّای هدفمند به نتیجه مورد دلخواه رسید و در جهت ارتقا آن‌ها گام‌های اساسی برداشت. در بحث استعدادیابی متوجه شدم که آقایان در این بخش فعال بوده وکارهایشان تکمیل است در اسرع وقت با مسئولان کمیته استعدادیابی ٬‌نمایندگان ورزش وزارت آموزش و پرورش٬ دانشگاه‌ّها و کسانی ‌که در این زمینه کارعلمی انجام داده‌اند برگزار می‌کنم تا به سرعت این بخش را فعال کنیم.

[caption id="attachment_15840" align="aligncenter" width="621"]گزارش تصویری از تمرین تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان  گزارش تصویری از تمرین تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان[/caption]

میرسپاسیدر مورد نقطه نظرات بانوان پیشکسوت والیبال اظهارداشت: جلسه‌ای را با حضور پیشکسوتان برگزار خواهم کرد و در مورد وضعیت بانوان اطلاعاتم را جمع‌آوری خواهم کرد و با تفکرات آن‌ها آشنا خواهم شد. من در کنار خود مشاورانی دارم که از این افراد در زمان برنامه‌ریزی‌ها مشورت خواهم گرفت. به طور کل باید بگویم تصمیمات اتخاذ شده در والیبال بانوان از این پس براساس خرد جمعی خواهد بود.

نایب رییس فدراسیون والیبال در امور بانوان حضور یک مربی خارجی در کنارتیم‌های ملی را از ضروریات رسیدن به رشد فنی در عرصه‌های بین‌المللی عنوان کرد و افزود: باتوجه به این‌که معتقدم کار خانم‌ها باید به دست خودشان واگذار شود با جذب مربی خارجی این اتفاق سریعتر رخ خواهد داد و دیگر کمتر در عرصه ملی از آقایان به عنوان مشاور فنی استفاده خواهیم کرد و خانم‌ها به آرامی کار را برعهده می‌گیرند.

میرسپاسی رشد والیبال بانوان را منوط به شرایط موجود می‌داند و در این خصوصمعتقد است: رسیدن به اهداف متعالی بستگی به آن دارد که فدراسیون تا چه اندازه توانسته نیازهای ما را پاسخگو باشد٬ من در صحبت‌های اولیه از داورزنی قول‌هایی را گرفته‌ام مطمئن هستم اگر قید و بندهای مالی نباشد به طور حتم تمام برنامه‌ّهای پیش‌رو اجرا خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک به اهداف متعالی خود در این بخش خواهیم رسید.

[caption id="attachment_15842" align="aligncenter" width="652"]گزارش تصویری از تمرین تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان  گزارش تصویری از تمرین تیم ملی بزرگسالان و تیم ملی زیر ۲۳ سال بانوان[/caption]