به گزارش آریاورزش،  محمد رضا موذن درباره پیوستنش به تیم والیبال شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز سال گذشته بازی‌های خوبی را ارائه داده و نتایج خوبی را هم کسب کرد که امسال نیز با همان کادر فنی مجرب سال پیش پا به رقابت‌های لیگ برتر می‌گذارد.

وی افزود: کادر فنی امسال تیم ما همگی از بازیکنان خوب سال‌های نه چندان دور والیبال کشور بودند که امسال نیز با پیشنهادی که از این تیم به من داده شد قبول کرده و به جمع شهرداری‌چی‌های تبریز پیوستم.

[caption id="attachment_13044" align="aligncenter" width="400"]گزارش تصویری مسابقه والیبال نوین کشاورز تهران و میزان خراسان محمدرضا موذن[/caption]

لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به تمرینات پرفشار تیمش در روزهای گذشته خاطرنشان کرد: در دوران بدن‌سازی هستیم و همه روزه تمریناتمان را در ۲ نوبت صبح و بعد از ظهر پیگیری می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با توجه به فشار زیادی که تحمل می‌کنیم و تمرینات سختی که انجام می‌دهیم، انتظار داریم در رقابت‌های لیگ برتر نیز بازی‌های خوبی را ارائه داده و مزد زحماتمان را بگیریم.

موذن درباره پرکردن جای مهدی مرندی، لیبروی سابق و ملی‌پوش تیم والیبال شهرداری تبریز، گفت: مرندی از دوستان و همشهریان خوب من است، من نیز سعی می‌کنم که بتوانم جایگزین خوبی برای وی باشم و نمایش‌های درخشانی را در تیم والیبال شهرداری تبریز از خود به نمایش بگذارم.

شهرداری تبریز-مصاحبه موذن

وی تاکید کرد: تیم ما امسال تمرینات خوبی را داشته و با توجه به پتانسیل و انگیزه بالایی که در بازیکنانمان وجود دارد امیدوار هستیم که بتوانیم به روی سکو رفته و جزو ۳ تیم اول رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشیم.

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]به گزارش خبرگزاری تسنیم[/tooltip]