[caption id="attachment_18033" align="aligncenter" width="640"]سعید معروف و عبدالرضا علیزاده  سعید معروف و عبدالرضا علیزاده[/caption] به گزارش آریاورزش و به نقل از پایگاه کاپ، عصر امروز در مراسمی تیم ملی والیبال ایران به لیگ جهانی بدرقه می شود و هنرمندان با حضور در این جمع حمایت خود را از این بازیکنان نشان خواهند داد.در عکس بالا که عبدالرضا علیزاده لیبروی تیم ملی در پیج شخصی خود منتشر کرده است به نظر می‌رسد که این ۲ یار دیرین در حال آماده‌سازی خود برای رفت به این مراسم هستند.
مرکز همایش های مجموعه انقلاب عصر امروز چهارشنبه میزبان اهالی والیبال است تا اعضای تیم ملی برای حضور در لیگ جهانی بدرقه شوند. این مراسم که هر سال برگزار می شود اهالی والیبال را دور هم جمع می کند تا با یک همدلی عظیم بازیکنان با خاطره ای خوب راهی مسابقات شوند.
اما با توجه به نتایج تیم ملی والیبال در سال های گذشته و حمایت تمام اقشار جامعه از آنها، امروز تعدادی از بازیگران سینما با حضور در این مراسم همدلی خود را با ستاره های والیبال اعلام خواهند کرد. نیوشا ضیغمی، لاله اسکندری، میلاد کی مرام و تعدادی دیگر از هنرمندان از مهمانان این مراسم خواهند بود.