به گزارش آریاورزش، عادل بناکار درباره باخت تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: ۲ تیم در این دیدار بازی برابری ارائه دادند و تیم ما هم، علی‌رغم شروعی نه چندان خوب، خیلی زود توانست به بازی برگشته و ست اول را به نفع خود به اتمام برساند.

عادل بناکار افزود: از ست دوم و با توجه به نا آمادگی ۲ تن از بازیکنان اصلی‌مان نتوانستیم پا به‌پای سایپا بجنگیم و درنهایت نیز نتیجه را به تیمی واگذار کردیم که خوب بازی می‌کند و در زمین مسابقه نیز جنگنده ظاهر می‌شود.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به غیبت بازیکنان خارجی این تیم در دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: به دلیل برخی از مشکلاتی که بین باشگاه شهرداری تبریز و فدراسیون والیبال بلغارستان به وجود آمد این ۲ بازیکن نتوانستند در دیدار اول و مقابل سایپا تیم ما را همراهی کنند که امیدوارم هرچه سریع‌تر این مشکل حل شود و آنان بتوانند برای تیم ما بازی کنند.

بناکار تصریح کرد: در ۱۰ روز گذشته ما حساب ویژه‌ای را بر روی والنتین براتف و اسوتوسف گوتسف، ۲ بازیکن بلغارستانی خود باز کرده بودیم اما عدم صدور کارت بازی این ۲ نفر به‌نوعی همه برنامه‌های ما را به هم ریخت و کارمان را سخت کرد.

[caption id="attachment_45540" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ عادل بناکار در دیدار شهرداری تبریز و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInRight" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text=" گروه رسانه‌های خبری آریاورزش " gravity="nw"] برگرفته شده از تسنیم[/tooltip][/su_animate]