به گزارش آریاورزش امشب در سری مسابقات قهرمانی والیبال زیر ۲۳ سال جهان تیم ایران موفق به برد ۳-۲ برابر مصر شد سرمربی و کاپیتان این تیم پس از بازی در نشست خبری حاضر شدند که در ادامه صحبت های آن ها را میخوانیم:

[caption id="attachment_35836" align="aligncenter" width="795"]ریس گرزگورز سرمربی تیم مصر ریس گرزگورز سرمربی تیم مصر[/caption]

سرمربی تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال مصر گفت: از نتیجه مسابقه امروز راضی نیستم اما خوشحالم که توانستیم برابر تیم قدرتمندی مانند ایران به ست پنجم برسیم. تیم ملی والیبال مصر با هدایت ریس گرزگورز با نتیجه ۳ بر ۲ برابر ایران شکست خورد. وی در نشست خبری عنوان کرد: مسابقه امروز به ست پنجم رسید و چنین انتظاری را از شاگردانم نداشتم. از نتیجه راضی نیستم اما خوشحالم که توانستیم برابر تیم قدرتمندی مانند ایران به ست پنجم برسیم. وی تصریح کرد: تیم ایران انگیزه ای برای این مسابقه نداشت و ست های دوم و چهارم را واگذار کرد. اما تیم مصر هم در ست های اول، سوم و پنجم به تجربیات بازیکنان ایرانی باخت. سرمربی تیم مصر به جوانگرایی والیبال در مصر اشاره کرد و گفت: والیبالیست های تیم مصر بسیار جوان بودند و میانگین سنی تیم ما ۲ سال پایین تر از تیم ایران بود. به دلیل جوانگرایی در تیم ملی مصر از بازیکنان تیم جوانان در این تیم استفاده کردیم. پس از امارات هم به مکزیک می رویم تا با همین ترکیب در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان زیر ۲۱ سال جهان شرکت کنیم.

[caption id="attachment_35835" align="aligncenter" width="760"]شفیک احمد کاپیتان تیم مصر شفیک احمد کاپیتان تیم مصر[/caption]

کاپیتان تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال مصر گفت: هر کدام از بازیکنان تیم ایران توانایی های فردی بالایی دارند و تجربیات خوبی در مسابقات بین المللی کسب کردند. به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، شفیک احمد در نشست خبری پس از مسابقه تیم های ملی والیبال ایران و مصر در خصوص عملکرد تیمش عنوان کرد: امروز شاهد مسابقه خوبی بودیم. رقابت پایاپای پیش رفت و شانس زیادی برای پیروزی در این مسابقه داشتیم. او در تمجید از والیبالیست های ایرانی گفت: می دانید که تیم ایران قدرتمند است و نباید آن ها را دست کم گرفت. آن ها نتوانستند به جمع ۴ تیم صعود کنند و باید در مسابقه برابر مصر پیروز می شدند. هر کدام از بازیکنان تیم ایران توانایی های فردی بالایی دارند و تجربیات خوبی در مسابقات بین المللی مختلف کسب کرده اند که همین امر باعث برتری آن ها در مسابقه امروز شد.