به گزارش آریاورزش،  محمدرضا مؤذن درباره شرایط تیمش اظهار داشت: پس از دیدار مقابل شهرداری ارومیه، تمریناتمان را علی‌رغم مصدومیت میکائیل تاجر که در همان دیدار از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد، پیگیری کرده و آماده دیدار مقابل سایپا می‌شویم.

وی افزود: علاوه بر تاجر، حسن صنوبر نیز مصدومیت جزئی را دارد که طبق گفته تیم پزشکی، او در دیدار اول ما مقابل سایپا، قادر به همراهی تیم ما نیست. اکبر ولایی نیز که در حال حاضر دوران مصدومیت را پشت سر می‌گذارد به تمرینات برگشته است و در کنار سایر بازیکنان خود را محیای حضوری قدرتمند در رقابت‌های لیگ برتر می‌کند.

لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: مشکلی در تیم ما وجود ندارد و آسیب‌دیدگی جزئی هم که از ناحیه دست راست برای من پیش آمده بود، به‌طور کامل رفع شده است و مشکلی برای حضور در دیدار مقابل سایپا ندارم.

FIVB-VOLLEYBAL-URMIA-TABRIZ6

مؤذن در مورد دیدار هفته آینده ۲ تیم والیبال شهرداری تبریز و سایپا گفت: سایپا در روزهای گذشته تغییر و تحولات زیادی را از بازیکنان تا کادر فنی داشته و ما نیز سعی می‌کنیم اطلاعات دقیقی از آنان کسب کنیم تا بتوانیم بازی زیادی را در خانه و مقابل هوادارانمان برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: از لحاظ نفرات شناخت کاملی را بر روی تک‌تک بازیکنان تیم سایپا داریم اما با توجه به اینکه تیم‌ها این هفته نخستین بازی خود در لیگ برتر را برگزار می‌کنند، ازلحاظ تیمی و آنالیز شناختی را از این تیم در اختیار نداریم.

لیبروی تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به هواداران والیبال آذربایجان، تأکید کرد: مردم آذربایجان والیبال را دوست دارند و برای آنان فوتبال و والیبال اهمیتی را ندارد و همیشه از تیم‌های این خطه حمایت می‌کنند که امیدوارم آنان امسال نیز همانند سال‌های گذشته حامی تیم ما باشند.

گزارش تصویری بازی برگشت شهرداری تبریز و پیکان تهران

آرش کشاورزی  نیز درباره شرایط تیمش اظهار داشت: پس از مصدومیت حسن صنوبر و میکائیل تاجر در روزهای اخیر تیم در شرایط خوبی به سر نمی‌برد.

وی افزود: علاوه بر این ۲ بازیکن ملی‌پوشی که به‌احتمال‌زیاد نمی‌توانند در دیدار مقابل سایپا برای تیم ما بازی کنند، مصدومیت حمید چوگان اکبر ولایی کار ما را برای دیدار مقابل سایپا سخت کرده است اما امیدواریم در این دیدار با ارائه یک بازی زیبا، نتیجه خوبی را هم کسب کنیم.

بازیکن تیم والیبال شهرداری تبریز با اشاره به دیدار هفته آینده تیمش مقابل سایپا خاطرنشان کرد: سایپا یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر امسال محسوب می‌شود که بازیکنانش در چند سال گذشته کنار یکدیگر بازی کرده‌اند و هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند.

دیدار تدارکاتی سایپا و بانک سرمایه

وی تصریح کرد: به دلیل در اختیار نداشتن چند تن از بازیکنان اصلی‌مان در این دیدار، تیم ما مطمئناً بازی بسیار سختی را مقابل تیمی تجربه می‌کند که بسیار منسجم بازی می‌کند و با توجه به حضور بازیکنان بسیار خوبی که در اختیار دارد، می‌تواند روز سختی را برای ما رقم بزند.

کشاورزی در مورد استقبال هواداران از دیدارهای خانگی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: هواداران در سال‌های گذشته نیز از بازی‌های تیم شهرداری تبریز استقبال فوق‌العاده‌ای را داشتند اما آنان باید این مسئله را در نظر بگیرند که تیم ما در چند دیدار نخست شرایط سختی را خواهد داشت.

وی تأکید کرد: تیم امسال شهرداری تبریز نسبت به سال گذشته حداقل ۷۰ درصد تغییرات داشته و قبل از آغاز فصل تنها ۲ دیدار تدارکاتی را برگزار کرده است که امیدوارم هواداران این موضوع را درک کرده و با حمایتی که از تیم محبوب خود می‌کنند، به روی بازیکنان آن فشار نیاورند تا آنان نیز بتوانند در آرامش کامل، ناهماهنگی‌ها را جبران و نتایجی درخور نام آذربایجان کنند.

گزارش تصویری بازی سوم پیکان تهران و شهرداری تبریز

[tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="sw"]برگرفته از تسنیم[/tooltip]