به گزارش "آریا ورزش" فریبا صادقی سرمربی والیبال بانوان تیم ذوب آهن درباره تغییرات این تیم در لیگ برتر والیبال بانوان، گفت: فاطمه حسنی را از کرمان برای پست ۴ گرفتیم. البته خودمان در این پست بازیکن داریم، اما حسنی را جذب کردیم تا اگر لازم شد از او استفاده کنیم. در واقع او برای ما پشتوانه‌ای است تا اگر دچار مشکل شدیم از این بازیکن استفاده کنیم.

وی درباره نخستین بازی تیمش مقابل دانشگاه آزاد، اظهار داشت: این تیم وقتی از جام باشگاه‌های آسیا برگشته تمریناتی را داشته، اما تمریناتش به اندازه تیم ما نبوده است. من بیشتر بازیکنان را می‌شناسم و آنها غریبه نیستند. این تیم بازیکنان خوبی را جذب کرده، اما بازیکنان ما نسبت به بازیکنان جوان حریف تجربه بیشتری دارند.

سرمربی تیم والیبال بانوان ذوب‌آهن درباره سرمربی دانشگاه آزاد در گفت‌‌وگویی که با فارس داشته از بازی نخست مقابل ذوب‌آهن ابراز خوشحالی کرده، عنوان کرد: اینها کُری‌های حریف برای ماست.

صادقی در ادامه با اشاره به هماهنگی بازیکنانش که یکی از نکات مثبت این تیم به شمار می‌رود، یادآور شد: در تمام این سال‌ها روی بازیکنان بومی سرمایه‌گذاری زیادی داشتیم و کار کردن آنها در کنار هم باعث هماهنگی زیاد شده است. اگر دقت کرده باشید می‌بینید بازیکنان غیربومی از ۲۰-۱۰ روز پیش به تیم‌هایشان اضافه شده‌اند به همین دلیل زمان لازم است تا با هم هماهنگ شوند.

[caption id="attachment_50693" align="aligncenter" width="735"]فریبا صادقی فریبا صادقی[/caption] [tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از قطره[/tooltip]