به گزارش آریاورزش، در حالیکه این روزها شایعات زیادی حول تیم والیبال شهرداری ارومیه می چرخد و از اعتصاب بازیکنان گرفته تا محرومیت این تیم شنیده می شود مسئولان باشگاه شهرداری ارومیه پاسخگو نیستند اما جهانگیر سیدعباسی سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه مثل همیشه به سئوالات ما پاسخ داد که در زیر می خوانید.

آقای سید عباسی این خبر اعتصاب بازیکنان تیم والیبال شهرداری ارومیه صحت دارد؟

نه چنین خبری اصلا صحت ندارد. ما خودمان یکی دو روز به بازیکنان تیم استراحت دادیم و حرف هایی که حول تیم ما زده می شود شایعه ای بیش نیست.

[caption id="attachment_53336" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ گزارش تصویری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

گفته می شود که در پرداخت قرارداد بازیکنان، باشگاه به تعهدات خود عمل نکرده است.

این اتفاق در هر باشگاهی امکان دارد رخ دهد و اتفاق عجیبی نیست. باشگاه ارومیه تا کنون به هیچ شخصی بدهکار نبوده و همه پرداختی هایش را انجام داده حالا دیر و زود دارد اما مشکل حادی نیست. متاسفانه یک عده از دوستان لطف دارند و یک کلاغ را چهل کلاغ می کنند.

اما حمید ساداتی هم بخاطر بدهی اش از باشگاه ارومیه شکایت کرده است؟

بله آقای ساداتی حق دارد دنبال حق و حقوق خود باشد و مطمئنا هم باشگاه طبق قانون عمل خواهد کرد. ساداتی جزو معدود کسانی است که از نظر مالی با باشگاه ارومیه مشکل دارد و انشالله حل خواهد شد.

این هم شنیده می شود که باشگاه ارومیه هنوز ورودیه خودرا به فدراسیون پرداخت نکرده و برای همین هم به باشگاه اولتیماتیوم داده شده که تا قبل از بازی با جواهری گنبد ورودیه پرداخت شود وگرنه نتیجه بازی سه بر صفر به نفع گنبد خواهد شد.

فکر می کنم این بیشتر شبیه یک شوخی باشد. ارومیه باشگاهی دارد که در تمام سطوح فعال هستند. ما در رده نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم داری می کنیم، در رده بانوان هم به همین شکل طبیعی است با این هجم از فعالیت بدهی هم وجود داشته باشد اما مطمئنا تا پایان سال تسویه خواهد شد و مشکل خاصی نیست.

[caption id="attachment_53215" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ جهانگیر سیدعباسی[/caption]

پس جریان این نامه فدراسیون و بازی با جواهری گنبد چه می شود؟

واقعیتش من تا الان نشنیده ام که فدراسیون نامه ای به باشگاه زده باشد و اصلا در جریان این کار قرار ندارم.

حالا وضعیت تیم و بازیکنان چطور است؟

خدارا شکر وضعیت تیم هم خوب است. فعلا با جای خالی پوریا فیاضی دست و پنجه نرم می کنیم. واقعا پر کرن جای چنین بازیکنی سخت است اما باید با آن کنار بیائیم.

دنبال بازیکن خارجی برای پست دریافت کننده هستید؟

به آن صورت نه آنهم بخاطر اینکه در حال حاضر بازیکن های خوب خارجی همه تیم دارند و اگر بازیکنی بخواهیم بیاوریم که نیمکت نشین باشد خوب با همین بازیکنان خودمان ادامه می دهیم. فعلا با همین بازیکنان کج دار و مریض می گذرانیم تا ببینیم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

بازی با گنبد را چطور می بینید؟

گنبد تیم خوبی است و از بازیکنان جوان و با انگیزه ای بهره می برد به هرحال بازی سختی خواهد بود بخصوص که آنها هم تماشاچیان پر شوری دارند. تغییرات آب و هوایی هم برای ما سخت خواهد بود و مطمئنا گنبدی ها در خانه خود راحت تر بازی خواهند کرد. امیدواریم که سه امتیازی این بازی را بدست بیاوریم.

[caption id="attachment_53202" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری شهرداری ارومیه و شهرداری تبریز در لیگ برتر والیبال ۹۴ گزارش تصویری شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری کاپ [/tooltip][/su_animate]