یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

 به گزارش پایگاه آریاورزش، مراسم تشییع پیکر زنده یاد حسین معدنی از ساعت ۸:۴۵ صبح امروز در خانه والیبال تهران و با حضور جمع کثیری از مردم، مسئولان، پیشکسوتان، بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان و پایه و همچنین خانواده داغدار این مربی فقید کشورمان برگزار شد.

کیومرث هاشمی، رئیس کمیته ملی المپیک، شاهرخ شهنازی، دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدرضا داروزنی، رئیس فدراسیون والیبال، مصطفی هاشمی‌طبا، رئیس پیشین کمیته ملی المپیک،‌محمدرضا یزدانی خرم، رئیس پیشین فدراسیون‌های والیبال، افشار دوست دبیرفدراسیون والیبال و تمامی اعضای تیم‌های ملی بزرگسالان و پایه ایران به همراه اسلوبودان کواچ سرمربی صربستانی تیم ملی نیز از جمله چهره هایی بودند که در مراسم تشییع پیکر حسین معدنی در خانه والیبال تهران حضور داشتند.

در این مراسم که به شایستگی برای این مرد mecidiyekoylions بزرگ والیبال کشورمان تهیه و تدارک شده بود، ابتدا کلیپی از زندگی و افتخارات ورزشی حسین معدنی پخش شد که به شدت باعث حزن و اندوه حاضران در سالن شد پس از آن دکتر داورزنی ، هاشمی‌طبا، ناصر میرفخرایی نماینده جامعه پیشکسوتان، یزدانی خرم، بهنام محمودی همبازی معدنی که حین صحبت به شدت اشک می ریخت و ایرج مظفری  به ایراد سخنرانی پرداختند.

 همچنین تمامی بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمان با لباس های یکدست سیاه و در حالیکه به شدت اشک می ریختند با اهدا گل به پیکیر مرحوم معدنی برای همیشه با مربی خود وداع کردند.

در پایان پس از اقامه نماز میت، پیکیر زنده یاد حسین معدنی روی دست بازیکنان تیم ملی، جمعی از مربیان، پیشکوستان والیبال کشورمان و مردم از خانه والیبال تهران به سمت قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) تشییع شد و این مربی همیشه خندان والیبال ایران برای همیشه در خانه ابدی خود آرام گرفت.