به گزارش آریاورزش ، با پایان یافتن فصل بین المللی والیبال در سال ۲۰۱۵، فدراسیون جهانی والیبال FIVB تصمیم گرفت تیم رؤیایی امسال را معرفی کند. این سایت در اقدامات گذشته خود کلسی رابینسون و ناتالیا پریرا را به عنوان بهترین دریافت کننده و کریستینا باره تو را بهترین مدافع در بخش بانوان معرفی کرد و اکنون از کریستا هرمتو دیتزن به عنوان دومین مدافع برتر ۲۰۱۵ نام برد.

[caption id="attachment_53525" align="aligncenter" width="448"]کریستا دیتزن کریستا دیتزن[/caption]

FIVB در مورد این انتخاب می نویسد: کریستا دیتزن ثابت کرده که تمام استعدادهای خود را بدون هیچ محدودیتی به خوبی می شناسد. او پس از پیروزی در فینال قهرمانی جهان در سال ۲۰۱۴ ایتالیا ، همراه با تیم ملی کشورش قهرمان لیگ جهانی امسال شد و نامش را به عنوان دومین مدافع برتر در اوماها ثبت کرد. کاپیتان ۲۹ ساله آمریکا با بیش از ۱۲۰ بازی ملی و دو قهرمانی در مسابقات لیگ جهانی ( جایزه بزرگ) طی سال های ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ و همچنین کسب مدال برنز المپیک ۲۰۱۲ لندن همچنان در اوج آمادگی ست و یکی از مهره های کلیدی تیم ملی کشورش محسوب میشود.

[su_button url="http://www.aparat.com/v/CuR73" target="blank" style="bubbles" background="#0335a8" color="#ffffff" size="5" wide="yes" center="yes" radius="round" icon="icon: arrow-left" icon_color="#ffffff" text_shadow="0px 0px 0px #fa6dcd"]برای مشاهده ویدئوی حرکات برتر این ورزشکار نمونه کلیک کنید[/su_button]

[caption id="attachment_53523" align="aligncenter" width="736"]کریستا دیتزن کریستا دیتزن[/caption]