به گزارش آریاورزش، خداپرست در گفتگویی گفت : شش نفر اصلی تیم کاله که در ترکیب اصلی حضور دارند بسیار قوی هستند. البته شرایط سالن در آمل بسیار متفاوت از ارومیه است. البته طبق شنیده‌های ما و طبق تصمیم فدراسیون والیبال بازی کاله مقابل ارومیه بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

خداپرست گفت: متاسفانه در بازی قبلی فیاضی از ناحیه زانو مصدوم شد و تا آخر فصل نمی‌تواند تیم ارومیه را همراهی کند که این موضوع کار ارومیه را سخت می‌کند، البته سجاد تارویردی در بازی قبلی خوب ظاهر شد و در تمرینات نیز جواب داده است.

[caption id="attachment_50983" align="aligncenter" width="400"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴[/caption]

خداپرست مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: تارویردی دریافت خوبی دارد و اگر بتواند این موضوع را در زمین پیاده کند می‌تواند به تیم ارومیه کمک کند؛ علاوه بر این چندین سال در لیگ برتر بازی کرده است و از این لحاظ نیز بازیکن باتجربه‌ای محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: در جلسه آنالیز قبل از بازی مشخص خواهد شد که از چه بازیکنانی در ترکیب استفاده خواهد شد، البته بر روی چند بازیکن اصلی کاله کار کرده‌ایم تا بتوانیم آنها را در حمله و همچنین دفاع کنترل کنیم که این موضوع بستگی به اجرای آن در زمین دارد.

خداپرست اذعان کرد: پتانسیل سرویس تیم ارومیه خوب است و اگر بتوانیم از این ظرفیت درست استفاده کنیم و دریافت تیم حریف را با مشکل مواجه نماییم می‌توانیم نتیجه بازی را به نفع خود به پایان ببریم در غیر این صورت با مشکل مواجه خواهیم شد.

[caption id="attachment_50990" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: البته این نکته که علاوه بر تمام مسائل فنی شرایط آب‌و‌هوایی آمل تفاوت زیادی با ارومیه دارد و این موضوع در نحوه بازی بازیکنان ارومیه تاثیرگذار خواهد بود چون فشار هوا در آمل بیشتر است و حتی توپ‌ها سنگین‌تر هستند که بازیکنان ارومیه به این امر عادت ندارند.

خداپرست افزود: در هر صورت بازی آسانی در پیش نخواهیم داشت هرچند والیبال به هیچ وجه قابل پیش‌بینی نیست اما تمام تلاش خود را به کار می‌بندیم که برنده از زمین خارج شویم.

تیم والیبال شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه در هشتمین بازی خود در لیگ برتر والیبال به مصاف تیم کاله آمل می‌رود. شهرداری ارومیه از هفت بازی خود شش پیروزی و یک شکست در کارنامه دارد و صدر جدول لیگ برتر را به خود اختصاص داده است.

[caption id="attachment_49706" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و متین ورامین در لیگ برتر والیبال ۹۴ والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر والیبال ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری فارس [/tooltip][/su_animate]