به گزارش آریاورزش،  ساسان خداپرست پس از بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل تیم کاله آمل اظهار داشت: ست اول بازی در حالی آغاز شد که هر دو تیم در امتیازات اولیه یک به یک پیش رفتند اما آرمین تشکری که برای زدن سرویس رفت، توانست شش امتیاز یک ضرب را کسب کند و بین امتیازات اختلاف ایجاد کند.

خداپرست افزود: البته این امتیاز باعث شد تا در روحیه تیم مقابل تاثیر بگذارد و در ادامه بازی یاران با تجربه ارومیه با حفظ این این اختلاف توانستند ست اول را به نفع خود به پایان برسانند.

[caption id="attachment_50998" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه در لیگ برتر۹۴[/caption]

خداپرست گفت: ست دوم هر دو تیم برابر پیش رفتند و این موضوع تا اواخر ست به این صورت پیش رفت اما چند اشتباه فردی باعث شد تا در پایان ست، تیم کاله آمل که از بازیکنان خوب و باتجربه‌ای نیز در ترکیب خود سود می‌برد گیم دوم را به نفع خود به اتمام برساند و دو تیم در همه چیز برابر شوند.

ساسان خداپرست مربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: ست سوم نیز همانند ست دوم بود اما دو تعویضی که توسط تیم ارومیه صورت گرفت باعث شد تا ارومیه بازی را در دست بگیرد و جلو بیفتد و تیم شهرداری ارومیه در ست سوم پیروز از زمین خارج شود.

خداپرست تصریح کرد: هرچند مصدومیت فیاضی تاثیر زیادی در تیم دارد اما سجاد تارویردی نیز بازی خوبی ارائه داد و در بازی مقابل آمل فراتر از انتظار ظاهر شد و توانست وظایفی را که از وی خواسته شده بود به نحو احسن انجام دهد.

[caption id="attachment_50990" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه و آرمان اردکان در لیگ برتر۹۴ تصاویر مسابقه والیبال شهرداری ارومیه  در لیگ برتر۹۴[/caption]

خداپرست اذعان کرد: در مصاحبه قبل از بازی نیز اشاره شد که اگر بازیکنان ارومیه بتوانند خوب سرویس بزنند می‌توانند در این بازی پیروز شوند که همین اتفاق نیز افتاد و سرویس‌های بسیار خوب عبادی‌پور و تشکری در برد ارومیه تاثیر بسیار زیادی داشت.

خداپرست مربی والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت: البته این بازی طبق رای فدراسیون والیبال بدون تماشاگر برگزار شد و این موضوع با توجه به شرایط سالن آمل و احاطه‌ای که تماشاگران بر بازی دارند در بازی ارومیه تاثیرگذار بود و باعث شد بازی راحت‌تری را ارائه دهند.

تیم والیبال سوپر لیگی شهرداری ارومیه عصر امروز در هشتمین دیدار خود به مصاف تیم والیبال کاله آمل رفت که توانست در یک بازی حساب شده سه بر یک پیروز شود و سه امتیاز بازی خارج از خانه را نصیب خود کند.

[caption id="attachment_49677" align="aligncenter" width="800"]تیم والیبال شهرداری ارومیه تیم والیبال شهرداری ارومیه[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری فارس [/tooltip][/su_animate]