به گزارش "آریا ورزش" جهانگیر سیدعباسی در مورد پیروزی تیمش در هفته چهارم لیگ برتر والیبال مقابل کویر زاهدان اظهار داشت: ما برای هر بازی تمرین و برنامه خاصی داریم و تا حالا هم نتیجه گرفته‌ایم. بازیکنان در بازی کاملا جدی هستند و گروه آنالیز و دستیاران من نیز با دقت برای هر بازی ساعت‌ها وقت می‌گذارند تا نتیجه مطلوبی بگیریم.

سیدعباسی سرمربی تیم شهرداری ارومیه گفت: با وجود ۴ پیروزی متوالی باز هم از شرایط مطلوب فاصله داریم. ما سالن ۶ هزار نفری و یک سالن وزنه مجهز در اختیار داریم که کمک بسیار بزرگی برای حفظ و ارتقای آمادگی بازیکنان است. متاسفانه بازیکنان ملی‌پوش ما هنوز دچار خستگی روانی ناشی از نتایج نه چندان خوب تیم ملی هستند و این خستگی از ذهن و بدن آنها هنوز خارج نشده است. حریفان سرسختی هم داریم که برای شکست دادن ما آماده هستند.

سید عباسی در مورد بازی با تیم کویر زاهدان خاطرنشان کرد: ما در این بازی به ۶ بازیکن اصلی‌مان استراحت دادیم، چون نیاز داشتیم که آنها برای طول فصل حفظ کنیم و علاوه بر این حس رقابت را در بین همه آنها زنده نگه داریم تا در شرایط مسابقه باشند. خوشحالم که با همین بازیکنان در حالی که ۱۰ بر صفر در ست اول عقب بودیم، توانستیم بازی را برگردانیم و برنده شویم. بازیکنان ذخیره ما نشان دادند که در شرایط حساس می‌توان روی آنها حساب کرد.

[caption id="attachment_48520" align="aligncenter" width="799"]جهانگیر سید عباسی جهانگیر سید عباسی[/caption]

                                                                                [tooltip text="گروه رسانه های خبری" gravity="nw"]برگرفته از تسنیم[/tooltip]