به گزارش آریاورزش، میکائیل تاجر اظهار داشت: با توجه به غیبت والنتین براتف و اسوتوسف گوتسف و مصدومیت برخی دیگر از بازیکنانمان در این دیدار، ما پیش‌بینی یک دیدار سخت مقابل سایپا را می‌کردیم.

وی افزود: در این دیدار همه بازیکنان ما نهایت تلاش خود را به‌کار بردند اما نتوانستند از فرصت‌های به‌دست‌آمده استفاده کنند و با بدشانسی هم که در برخی از دقایق مسابقه داشتند، درنهایت بازنده این دیدار لقب گرفتند.

[caption id="attachment_45510" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ تصاویر دیدار شهرداری تبریز و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

تاجر در مورد بازی نه چندان خوب تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار مقابل سایپا، گفت: بسیاری از بازیکنان امسال نسبت به سال گذشته تغییر کرده‌اند و تیم فعلی هم که جمع کرده‌ایم، تیم بسیار خوبی است اما برای اینکه بتواند در شرایط ایده آل قرار گیرد، نیاز به زمان بیشتری دارد.

تاجر تصریح کرد: با توجه به عدم آمادگی بسیاری از بازیکنانمان، ما در بدترین شرایط ممکن به مصاف سایپا رفته و در نهایت بازی را به این تیم واگذار کردیم.

میکاییل تاجر کاپیتان تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: در این دیدار ما حتی می‌توانستیم بازی را با نتیجه ۳ بر یک به نفع خود به اتمام برسانیم اما در هر حال به تیم سایپا تبریک می‌گویم و امیدوارم از دیدارهای آینده و با رفع مشکلاتمان نتایج خوبی را کسب کرده و دل هواداران والیبال آذربایجان را شاد کنیم.

تاجر با اشاره به اولین تجربه کاپیتانی‌اش برای تیم والیبال شهرداری تبریز در دیدار مقابل سایپا خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه کاپیتان یک تیم، رابطه بین بازیکنان و کادر فنی را در طول بازی برقرار می‌کند، وظیفه بسیار سنگینی است و مسئولیت‌هایفراوانی را بر دوش فرد می‌گذارد.

وی تأکید کرد: در حال امیدوارم بتوانم از کار سربلند بیرون آمده و کاپیتان شایسته‌ای برای تیم والیبال شهرداری تبریز در رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور باشم.

[caption id="attachment_45509" align="aligncenter" width="800"]تصاویر دیدار شهرداری تبریز و سایپا در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ میکاییل تاجر در دیدار شهرداری تبریز و سایپا در هفته اول لیگ برتر ۹۴[/caption]

[su_animate type="bounceInRight" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text=" گروه رسانه‌های خبری آریاورزش " gravity="nw"] برگرفته شده از تسنیم[/tooltip][/su_animate]