به گزارش آریاورزش، سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در واکنش به صحبت‌های کاپیتان سابق تیمش گفت: باشگاه تا به اینجای کار نهایت تلاش خود را به‌کاربرده و در حال حاضر تنها ۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان سال گذشته باقی‌مانده است.

عادل بناکار درباره اظهارات علیرضا بهبودی کاپیتان سابق شهرداری تبریز اظهار داشت: در والیبال حرفه‌ای امروز زمانی که بازیکن پیشنهادی بهتری را دریافت می‌کند، برای پیشرفت هر چه بیشتر راهی آن تیم می‌شود.

[caption id="attachment_47808" align="aligncenter" width="800"]تصاویر مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین در رقابتهای لیگ برتر ۹۴ بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در رقابتهای لیگ برتر ۹۴[/caption]

وی افزود: بهبودی چند سال برای تیم والیبال شهرداری تبریز زحمت‌کشیده و توانست بازی‌های خوبی برای تیم ما ارائه دهد اما امسال با توجه به تصمیمی که در کادر فنی گرفته شد، برنامه‌ای برای نگه‌داشتن بهبودی در تبریز نداشتیم. همه این موضوعات اما به معنای ضعیف بودن وی یا وجود مشکلات اخلاقی در این بازیکن نبود و ما برای بهبودی آرزوی موفقیت داریم.

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در مورد اختلاف علی‌رضا بهبودی با سایر بازیکنان گفت: بهبودی هیچ اختلاف و مشکلی با کادر فنی تیم نداشت و یکی از بازیکنان تاثیرگذار ما محسوب می‌شد اما او با برخی از بازیکنان مشکلاتی را پیدا کرده بود که این مشکلات نیز به ما مربوط نمی‌شد و تنها بین این بازیکنان بود.

گزارش تصویری مسابقه والیبال میزان مشهد و شهرداری تبریزگزارش تصویری مسابقه والیبال میزان مشهد و شهرداری تبریز

بناکار تصریح کرد: اگر فردی به دنبال خراب کردن بازیکنی باشد که چند سال برای تیمش زحمت‌کشیده، کار چندان عادلانه‌ای نکرده است و اختلاف بهبودی با بازیکنان دلیل اصلی جدایی این بازیکن از تیم والیبال شهرداری تبریز نبود.

بناکار با اشاره به گلایه علی‌رضا بهبودی  از عدم تسویه حساب کامل باشگاه شهرداری تبریز با بازیکنان سال گذشته خود، خاطرنشان کرد: علی‌رغم ۲ سال پیش که باشگاه توانسته بود بدون کوچک‌ترین مشکلی پول بازیکنان خود را پرداخت بکند، امسال به دلیل مشکلات اقتصادی که در همه‌جا نیز وجود دارد، موفق به انجام این کار نشد.

عادل بناکار تأکید کرد: باشگاه تا به اینجای کار نهایت تلاش خود را به‌کاربرده و در حال حاضر تنها ۵ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنان سال گذشته باقی‌مانده است، این مشکل شامل تمامی نفراتی که سال گذشته در تیم ما توپ می‌زدند، می‌شود و بهبودی نیز از این قاعده مستثنا نیست.

[caption id="attachment_12952" align="aligncenter" width="800"]گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین گزارش تصویری مسابقه والیبال شهرداری تبریز و متین ورامین[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از تسنیم [/tooltip][/su_animate]

بهبودی بازیکن با تجربه تیم آرمان اردکان در مصاحبه ای که چند روز پیش با وی صورت گرفته بود در مورد جدایی از شهرداری تبریز و قرار گرفتنش مقابل تیم سابق خود خاطرنشان کرده بود: من ۲ سال در تیم والیبال شهرداری تبریز زحمت‌کشیده‌ام اما مسئولان این تیم هنوز پول سال گذشته من را به‌طور کامل تسویه نکرده‌اند.

وی تأکید کرد: در هر حال امسال قسمت بر این بوده که در تیم شهرداری تبریز نباشم که اتفاق خاصی نیز نمی‌افتد.

کاپیتان تیم آرمان اردکان یزد درباره صحبت‌های عادل بناکار که دلیل جدایی وی از تیم شهرداری تبریز را اختلافش با سایر بازیکنان مطرح کرده بود، گفت: بناکار برای خودش صحبت کرده و به عقیده من این حرف‌ها چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.

وی تصریح کرد: اگر اختلافی که من با تنی چند از بازیکنان داشتم، به تیم لطمه می‌زد، حق با سرمربی تیم شهرداری تبریز بود اما تیم سال گذشته ما نتایج خوبی را گرفت و آن بازیکنان نیز در حال حاضر پیراهن تیم ملی را هم به تن می‌کنند.

بهبودی با اشاره به دلایل جدایی‌اش از تیم والیبال شهرداری تبریز تأکید کرد: در برخی از سایت‌ها دلیل جدایی من از این تیم را مبلغ بالایی که می‌خواستم مطرح کرده‌اند اما پس از اتمام فصل گذشته، هیچ تماسی از طرف باشگاه شهرداری تبریز با من نگرفتند تا به‌این‌ترتیب خواستار جدایی‌ام از این تیم شوند.