به گزارش  آریاورزش، آرمین تشکری در آستانه بازی تیم والیبال شهرداری ارومیه مقابل همتای تبریزی خود  اظهار داشت:مصدومیت فیاضی برای تیم یک شوک بود و بعد از مصدومیت وی کار تیم شهرداری ارومیه خیلی سخت شده است.

تشکری افزود:البته در نبود فیاضی،جایگزین او حامد  تارویردی خوب کار کرده است و توانسته کمک خوبی برای تیم باشد که امیدوارم همین روند را ادامه دهد.

[caption id="attachment_52694" align="aligncenter" width="600"]تمرینات تیم شهرداری ارومیه عصر روز جمعه ۶ شهریور تمرینات تیم شهرداری ارومیه عصر روز جمعه ۶ شهریور[/caption]

تشکری گفت:بازی مقابل تبریز متفاوت از بقیه بازیهاست چون این تیم نفرات بسیار با تجربه و خوبی دارد که برخی از آنها سالها در ارومیه بازی کرده اند و با جو ورزشگاه و حضور تماشاگران ارومیه آشنا هستند که این موضوع کار را برای ما سخت تر میکند.

آرمین تشکری سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد:علاوه بر اینکه شش نفر اصلی تبریز بسیار قوی هستند این تیم از نفرات ذخیره خوبی نیز سود می برد که این موضوع از نقاط قوت آنها محسوب می شود و اگر ارومیه بتواند امتیاز این بازی را کسب کند بعدها این سه امتیاز به نفع ما خواهد بود.

[caption id="attachment_45428" align="aligncenter" width="800"]لیگ برتر والیبال  لیگ برتر والیبال[/caption]

وی تصریح کرد:بازی در ارومیه و در مقابل تماشاگران پرشور این شهر برای هر تیمی سخت است اما تیم ارومیه نیز از این امر مستثنی نیست چون هوادارانی که برای تشویق به سالن می آیند دوست دارند بهترین عملکرد را از بازیکنان ارومیه شاهد باشند.

تشکری که امسال به تیم ارومیه پیوسته است، اذعان کرد:البته فکر می کنم تیم ارومیه تا به اینجا خوب ظاهر شده و بازیهای خوبی را به نمایش گذاشته است که تلاش می کنیم این روند تا پایان نیم فصل اول ادامه پیدا کند تا بتوانیم قهرمانی نیم فصل را نصیب خود کنیم.

تشکری سرعتی زن تیم والیبال شهرداری ارومیه اظهار داشت:حضور تماشاگران ارومیه در بازی تاثیرگذار است و زمانی که تیم عقب میافتد تاثیر زیادی در ایجاد انگیزه و جبران نتیجه ارومیه دارند و ارومیه از این نظر بهترین تماشاگران ایران را دارد.

[caption id="attachment_44440" align="aligncenter" width="600"]تصاویر مسابقه دوم والیبال دوستانه شهرداری ارومیه و تبریز آرمین تشکری[/caption]

[su_animate type="bounceInUp" duration="2" delay="1" inline="yes"][tooltip text="گروه رسانه‌های خبری آریاورزش" gravity="nw"] برگرفته از خبرگزاری فارس[/tooltip][/su_animate]