به گزارش آریاورزش، تیم والیبال شهرداری تبریز به منظور تداوم حضور قدرتمندش در لیگ برتر والیبال قرارداد یکی از ملی پوشان خود را تمدید کرده و ۳ بازیکن جدید به خدمت گرفته است.

محمدحسن صنوبر که در فصل  گذشته هم برای شهرداری تبریز بازی کرده بود با این تیم به توافق رسیده و قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر با این تیم تمدید کرد، اما وضعیت حضور مهدی مرندی هنوز به صورت کامل مشخص نیست. میکائیل تاجر هم که از نظر مالی با تیم شهرداری تبریز به توافق نرسیده بود از این تیم جدا شده است.

گزارش تصویری مسابقه والیبال میزان مشهد و شهرداری تبریز  

محمدرضا آصفی، پشت خط زن فصل گذشته تیم وزارت دفاع از جمله بازیکنانی است که قرارداد خود را با شهرداری تبریز امضا کرد؛ وی با قراردادی یک ساله به این تیم تبریزی ملحق شد. محمدطاهر وادی و علیرضا مباشری و امین علوی هم از دیگر بازیکنان سرشناسی هستند که با تیم شهرداری تبریز به توافق رسیده اند.

والنتین براتویف و اسوتوسلاو گوتسف، بازیکنان بلغاری هستند که قرارداد یک ساله خود را با تیم شهرداری تبریز به امضا رسانده اند. برایتویف در فصل گذشته برای تیم آژاکسیو فرانسه و گوتسف در تیم والی مونزا در ایتالیا بازی کرده است. هر دو بازیکن در تابستان جاری برای تیم ملی بلغارستان بازی کرده اند.

تمام این نقل و انتقالات در حالی انجام شده است که ١۵ درصد از پرداختی های سال گذشته شهرداری تبریز باقی مانده است.

گزارش تصویری مسابقه والیبال میزان مشهد و شهرداری تبریز   [box type="shadow" align="alignright" class="" width=""]ایفنام[/box]