یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزاری اختصاصی آریاورزش، مت اندرسون شاید در المپیک ۲۰۱۲ لندن، جوان‌ترین عضو تیم ملی آمریکا در آن رقابت‌ها بود، اما در المپیک ریو ۲۰۱۶ به عنوان یکی از محورهای اصلی تیم آمریکا به حساب می‌آید. پشت‌خط زن اهل بوفالوی نیویورک، عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت‌های جام جهانی مردان سال ۲۰۱۵ ژاپن را به خود اختصاص داد و در کسب بلیط راه‌یابی به المپیک ریو، تیمش را یاری کرد.

[caption id="attachment_40891" align="aligncenter" width="864"]مت اندرسون مت اندرسون[/caption]

اگرچه، او اولین بار در سال ۲۰۰۹ به تیم ملی دعوت شد و در سال ۲۰۱۱ به مدال نقره قهرمانی نورسکا دست یافت، و دو سال بعد پس از کسب مدال طلای این رقابت ها به عنوان ارزشمندترین بازیکن نیز انتخاب گردید. این بازیکن ۲۹ ساله در رقابت‌های لیگ جهانی ۲۰۱۴ نیز به همراه تیم ملی آمریکا توانست مدال طلا را به گردن بیاویزد. او نسبت به حریفان آمریکا در گروه المپیکی خود باید شناخت خوبی داشته باشد چرا که اندرسون بخش زیادی از دوران حرفه‌ای خود را در باشگاه‌های اروپایی همچون ایتالیا و روسیه گذرانده است. در روسیه او توانسته بیشترین موفقیت باشگاهی خود را به دست آورد:

🔴 دو قهرمانی سوپرلیگ روسیه در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۶ با تیم زننیت کازان

🔴 قهرمانی و کسب مدال طلای لیگ قهرمانان اروپا در سال های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶٫

 [su_button url="http://www.ariavarzesh.ir/images/uploads/2016/07/matt-anderson.zip" target="blank" style="bubbles" background="#001291" size="5" wide="yes" center="yes" radius="round" icon="icon: download"]برای دانلود پوستر با کیفیت HD متیو جان اندرسون کلیک کنید [/su_button]