یکشنبه, 30 ارديبهشت 1403

به گزارش اختصاصی آریاورزش، موریلیو در ترکیب المپیک برزیل حضور ندارد. سرمربی تیم ملی برزیل برناردو رزنده، نام موریلیو اندرس را در لیست ۱۲ این تیم برای المپیک ریو ۲۰۱۶ قرار نداد. مردم بسیاری از شنیدن این خبر شوکه شدند چون موریلیو یکی از باتجربه‌ترین ملی‌پوشان تیم ملی برزیل و کاپیتان این تیم می‌باشد. اما به نظر می‌رسد که مشکل دریافت‌کننده قدرتی برزیل مصدومیت بدنی می‌باشد. آن‌گونه که شنیده شده است این ستاره برزیلی از ناحیه پشت ساق پای چپ دچار کشیدگی عضلانی شده است و به همین دلیل در لیگ جهانی ۲۰۱۶ نیز به میدان نرفته است.

تمام چیزی که می‌توانیم بگوییم این است که "مراقب خودت باش مرد و به خاطر تمام زحماتی که برای والیبال کشیدی ازت ممنون هستیم."

jaqueline-murilo-endres-brazil

ژاکلن کاروالیو، دریافت‌کننده تیم ملی والیبال برزیل و همسر موریلیو پس از یان جریان خطاب به قهرمان زندگیش نوشت:

"قبول این واقعیت که در دهکده المپیک در کنار من نخواهی بود بسیار سخت است. اینکه در کنارم باشی و با هم درد و دل کنیم و توصیه‌هایت را بشنوم برایم بسیار مهم بود. تو الگویی هستی که هر ورزشکاری باید از تو پیروی کند. یک انسان صادق که همه کسانی توانسته‌اند با تو حرف بزنند و به گردش بروند عاشق خودت و اخلاقت هستند. تو تا آخرین لحظه جنگیدی ولی متأسفانه مصدومیت اجازه نداد که ادامه دهی ... هیچ چیزی در زندگی شانسی و اتفاقی نیست و مطمئنا در این کار خداوند نیز حکمتی هست ! از تو یاد گرفتم که در دنیا بهترین باشم ! دوستت دارم و همیشه با هم بوده‌ایم و خواهیم بود ... برای اینکه مدال طلا را برای تو و فرزندمان به خانه بیاورم تا آخرین نفس خواهم جنگید ! عاشقت هستم جنگجوی من !

[su_video url="http://www.ariavarzesh.ir/images/uploads/2016/07/video_2016-07-20_18-26-06.mov" width="680" height="360"]

murilo-endres-brazil-5

موریلو با چشمانی اشکبار در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: «متاسفانه امسال نمی‌توانم در المپیک باشم ولی برای اینکه بتوانم به آمادگی برسم نهایت تلاشم را کردم ، عاشقانه و با قلبی سرشار از غرور و افتخار تلاش کردم ولی نشد که بشود. امروز خوشحالم که توانسته‌ام سال‌ها برای کشورم بازی کنم و نماینده مردم وطنم در تیم ملی باشم!»

murilo-endres-brazil-4

وی افزود: «امیدوارم که از این به بعد والیبال را در اوقات فراغتم بازی کنم و این ورزش را به پسرم که هنوز چیزی از آن نمی‌داند یاد بدهم. برای من المپیک دیگری، دیگر معنا ندارد و چهار سال زمان بسیار زیادی است و این یک امر طبیعی است. متاسفانه همه چیز دیگر برای من تمام شده و امروز دوران من دیگر به سر آمد!»

موریلیو بعد از اینکه نامش در لیست ۱۲ نفره برزیل برای المپیک قید نشد از تیم ملی خداحافظی کرد.

murilo-endres-giba-bruninho-rezende-brazil-2

جیبا اسطوره‌ی محبوب برزیل پس از شنیدن این خبر با اظهار تأسف در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

«من دیدم که تو در سن کمی وارد تیم ملی شدی. ما با هم دنیا را فتح کردیم.در المپیک ۲۰۱۲ من احساس متفاوت‌تری برای دفاع از کشورم در زمین داشتم. من نیز مثل تو در شب المپیک به خاطر مصدومیتم  و اینکه آیا در زمین خواهم بود یا نه رنج زیادی کشیدم. متأسفانه تو قادر نخواهی بود که در بازی‌های المپیک حضور داشته باشی. هر چند که تصمیم بر این باشد که دیگر تو قادر به بازی در تیم ملی نخواهی بود اما من مطمئنم که تو آمادگیش را داری. دنیا بسیار بزرگ و پر از فرصت است، به خصوص برای شخصی به خوبی تو موریلیوی عزیز...»

giba-murilo-endres-brazil-2