روزنامه ورزشی شوت: خانم مایدا چیچیچ که اول به عنوان مربی استعدادیابی و کار پایه به ایران آمده بود، یکدفعه سرمربی تیم ملی بزرگسالان شد و تیم های پایه کماکان دست مربیان ایرانی است که ظاهرا خیلی هم مورد توجه نیستند.

woman-traning-volleyball-iran4 خانم مایدا به تازگی عکسی از خودش در کنار دستیاران ایرانی‌ش در اینستاگرام منتشر کرده و نوشته است : "این عده بهترین مربیان ایران هستند."

بدون تردید زهرا واحدی، فاطمه عبدالهی و نیلوفر ابراهیمی از بهترین و با شخصیت ترین بازیکنان رده ملی ما بوده اند و همسران آنها به ترتیب علیرضا طلوع کیان، محمدرضا سلیمانی و مجتبی میرزاجانپور از شایسته ترین افراد والیبال به شمار می آیند اما برخی از آنها تاکنون اصلا مربیگری نکرده اند که بهترین مربی ایران باشند و باید حالا حالاها تجربه کسب کنند.

۲۰۱۶-۰۶-۰۹_۱۲-۱۱-۰۹ علی ای حال اگر اینطوری است پس راحله آرا، ملیحه عباسپور، میترا شعبانیان، فاطمه شعبان خمسه، پروین یادآور، شیوا آزادفدا و... بیهوده عمرشان را در والیبال گذرانده اند. قصد ما از این نوشته گرفتن ایراد نیست بلکه دادن اطلاعات درست به یک مربی خارجی است که هر آنچه را می بیند و می شنود، می پذیرد تا زمانی که عکس آن صادق و ثابت شود. خلاصه اینکه امیدواریم سرکار عالیه مایدا همانگونه که بعضی مسئولان مدعی اند ولاسکوی والیبال زنان باشد اما باید بداند که اینجا ایران است و فرهنگ و باورها و اعتقادات خاص خودش را دارد.