به گزارش آریاورزش، شبنم علیخانی درباره شرایط اردوهای تیم ملی، اظهار کرد: شرایط اردوها خوب است. کار کردن با یک مربی خارجی لذت‌بخش است. اینکه این مربی قبول کرده به ایران بیاید خیلی خوب است و باعث شده بازیکنان با دل و جان کار کنند. همه ما می‌خواهیم به هدف‌مان برسیم.

علیخانی درباره شیوه کار «چیچیچ»، گفت: او برای تمام برنامه‌ریزی‌هایش برای ما توضیح می‌دهد. تمام نقاط ضعف و ایرادهای بازیکنان را خیلی خوب توضیح می‌دهد و حتی بابت توضیح‌های زیاد خود عذرخواهی هم می‌کند. با این حال خیلی زود است که درباره تغییرات و ریتم ملی صحبت کنیم. الان هم برخی بازیکنان در فصل امتحانات هستند و اصلا نمی‌توان کاملا درست درباره تیم نظر داد.

[caption id="attachment_75154" align="aligncenter" width="900"]تمرینات تیم ملی والیبال بانوان (۱۸ اردیبهشت ۹۵) تمرینات تیم ملی والیبال بانوان[/caption]

ملی‌پوش والیبال بانوان ادامه داد: مایدا یک مربی اروپایی است و در بهترین لیگ‌ها بازی کرده است. تمام تمرین‌هایی که به ما می‌دهد مدل اروپایی است. او بارها به ما گفته که سبک بازی شما باید اروپایی باشد و اصلا شبیه دیگر تیم‌های آسیایی مثل ژاپن و چین نیستید. او می‌گوید شما باید سبک خودتان را قوی کنید.

او درباره رقابت‌های جام کنفدراسیون‌ها اظهار کرد: در یکی از سخت‌ترین گروه‌ها قرار داریم و برای صعود باید یک بازی را پیروز شویم. کار خیلی سخت است بخصوص اینکه از همان دور نخست با تیم‌های  قوی بازی داریم.

علیخانی درباره مهم‌ترین نیاز تیم ملی، گفت: مشکل همیشگی ما این بوده که دیدار تدارکاتی کمی داشتیم. نمی‌دانم اشکال کار کجاست؛ در کل اعزام بانوان در سفرهای تدارکاتی بسیار کم است در حالیکه این موضوع نقش مهمی در موفقیت تیم‌ها دارد.

[su_animate][su_animate][su_animate][su_animate type="fadeInLeft" duration="0" delay="0.5"][su_tooltip style="bootstrap" position="north" rounded="yes" size="4" content=": منبع مطلب " close="no"]برگرفته از ایسنا [/su_tooltip][/su_animate]

[caption id="attachment_75137" align="aligncenter" width="900"]تمرینات تیم ملی والیبال بانوان (۱۸ اردیبهشت ۹۵) تمرینات تیم ملی والیبال بانوان[/caption]