به گزارش آریاورزش، این روزها و قبل از آغاز لیگ جهانی و المپیک اکثر باشگاه‌های اروپایی به دنبال این هستند تا قبل از اینکه دیر شود بهترین بازیکنان را جذب کنند تا در رقابتهای فصل باشگاهی بتوانند به اهداف خود دست یابند. یکی از کشورهایی که همیشه نقل و انتقالات بسیار پر سروصدایی در آن صورت می‌پذیرد ایتالیا است.

باشگاه‌های مطرح ترنتینو، مودنا، لوبه و پروجیا ۴ باشگاه بزرگ این کشور هستند که گلچینی از بهترین‌های دنیا را در ترکیب خود دارند. مودنا که در فصل آینده ستارگانی همچون لوکاس ساتکمپ و برونو رزنده را به دلیل کمبود بودجه در اختیار نخواهد داشت بیش از تمام باشگاه‌های دیگر در تکاپو است تا بهترین و مناسب‌ترین خریدها را انجام دهد و به نوعی گوی سبقت را از سایر باشگاه‌ها ربوده است،که این موضوع مدیران ۳ باشگاه دیگر را نگران کرده است.

MILANO 7/02/2016. LEGAVOLLEY - VOLLEY LAND DEL MONTE COPPA ITALIA.DHL MODENA - DIATEC TRENTINO. در همین راستا دیه‌گو موسِنا مدیر عامل باشگاه ترنتینو در گفتگویی که با گازتا دلا اسپورت داشته به این نکته اشاره کرده که ترنتینو برای کوین لوغو و مکسول هولت پیشنهاد رسمی فرستاده است اما تفاوت در اینجاست که هر دو می خواهند به مودنا بپیوندند!

موسِنا در ادامه می‌گوید: برای داشتن بازیکنان خوب باید هزینه کرد. ما در ابتدا به کوین لوغو پیشنهاد دادیم و سپس برای مکسول هولت هم پیشنهاد رسمی فرستادیم اما در هر دو مورد تیم مودنا توانست با پیشنهادی بهتر این دو بازیکن را به خدمت بگیرد. در حال حاضر مدافع وسط در سطح بالا در بازار دیگر موجود نیست و ما باید هدفمان را تغییر دهیم. ما سعی می کنیم بازیکنی را پیدا کنیم که به نهایت توانایی خود نرسیده و تلاش می کنیم تا او را پرورش دهیم و او در ترنتینو شکوفا شود و همانند بمب صدا کند.

[caption id="attachment_72981" align="aligncenter" width="900"]تصاویر دیدار لوبه و ترنتینو ایتالیا تصاویر دیدار لوبه و ترنتینو ایتالیا[/caption]

بر اساس این گزارش آریاورزش، مدیر برنامه های کوین لوغو توافق با مودنا را تایید کرده است و شایعات فراوانی اخیرا در خصوص پیوستن مکسول هولت به این شهر زردپوش شنیده می شده است، که طبق گفته‌های منابع موثق قرارداد اولیه‌ای بین طرفین امضا شده ولی هنوز به صورت رسمی اعلام نگردیده است.

همچنین طبق گفته‌های جیان‌لوکا پاسینی که یکی از مهمترین افراد در انجام نقل و انتقالات ایتالیا دارد، این احتمال وجود دارد که سعید معروف کاپیتان تیم ملی کشورمان نیز به مودنا بپیوندد. بر اساس این گزارش آریاورزش و طبق گفته‌های پاسینی مودنا که این روزها دارد با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند می‌خواهد هم جای خالی برونو را با آمدن سعید پر کند و هم از محبوبیت معروف برای اهداف تبلیغاتی و تجاری نیز استفاده کند تا بدین ترتیب تا حد زیادی مشکلات مالی خود را حل کند.

سعید معروف و هم تیمی ها در ضیافت اسپانسر تیم زنیت کازان